Gå til innhold

Svak positiv GR-test i dag.IKM onsdag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne syklusen har vært kjempetydelig med EL-test og sekreter etter boka. Litt svak strek i dag. Bruker billigtester akkurat som det står på brosjyren og har ikke hatt noe problemer. Alle GR-testene hittil har vært negative og EL-testene veldig nyanserte. Stoler på dette og krysser fingrene noen dager til før jeg tester igjen. Men hr skikkelig motsatte følelsen av mens rundt døra (dvs, mer oppsvulmet enn krampete ved livmoren).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wiiii, så spennende! Lykke lykke til:) Jeg vil ogsåååååååååå!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...