Madamina Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Denne syklusen har vært kjempetydelig med EL-test og sekreter etter boka. Litt svak strek i dag. Bruker billigtester akkurat som det står på brosjyren og har ikke hatt noe problemer. Alle GR-testene hittil har vært negative og EL-testene veldig nyanserte. Stoler på dette og krysser fingrene noen dager til før jeg tester igjen. Men hr skikkelig motsatte følelsen av mens rundt døra (dvs, mer oppsvulmet enn krampete ved livmoren).
¤mamma¤ Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Wiiii, så spennende! Lykke lykke til:) Jeg vil ogsåååååååååå!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå