Stratos med 3 barn Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Mannen min har vært 1,5 uke i Usa hvorpå jeg har vært hjemme med våre 2 søte små på under 2 år. Alle kan vel forestille seg hvordan tempo det har vært her hjemme De er ca17 mnd og ca 2 mnd. Mannen min ringte fra Usa og kunne fortelle at flyet hadde vært forsinket så det var helt jævlig kjedelig og slitsomt å komme seg dit! Dessuten manglet koffertene så nå måtte de ut å handle seg klær på forsikringsselskapet sin regning. "Jeg har ikke lyst til å handle klær på tvang!", sa han... Også var det så utrolig mange arrangerte måltider hvor de faktisk måtte sitte ned å prate med de andre + velge seg mat fra en stor meny... Hva faen gir du meg!?! Flere med "gullkorn" fra mannfolk?
Mille** Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hahahaha.....at det går an! Det værste er jo at de ikke skjønner det selv! Kommer ikke på noen gullkorn akkurat nå, selv om jeg vet det er ganske vanlig her i huset også. ;o)
Mamma´n til A og F Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 He he, stakkar mannen din, tenk å måtte velge mat fra en stor meny....) Husker når puppene mine hang ute døgnet rundt og jeg sov maks 2 timer i strekk, at mannen min uttalte flere ganger at han hadde såååå behov for litt egentid. He he, vi har ledd mye av det i ettertid.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Under fødsel: "Jeg er så trøtt at jeg jeg legger meg litt jeg" "Skal du ha noe fra McDonalds?" "Det var mye verre å se en sauefødsel"
Honningmelon Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 En ting som irriterer meg myyyye er: "skjønner ikke hvorfor det er så big deal om jeg setter oppvasken på benken, det er jo det vi har kjøkkenbenk til" (vi har oppvaskemaskin).
*ale* Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Ååå har mange.. Gullkornet: Under fødselen: " Nei nå klarer jeg ikke mer, nå MÅ dere ta keisersnitt!!!" Ikke jeg som sa det nei, jeg ropte NEIIII JEG SKAL FØDE!!!!' hehehehe
Mille** Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Hehe.....Honningmelon. Hos oss pleier det å gå ca sånn, "skjønner ikke hvorfor det er så big deal om jeg setter oppvasken på benken, du er jo hjemme i hele morgen formiddag!!!!" Ja men jeg er da for fanden ikke tjeneren din heller!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 typisk gutter å tro det er verdens undergang når de er syke Å jeg er så syk, stakkars meg
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Jeg kommer hjem med brukket bein: Åhh, jeg begynner å bli forkjøla jeg nå *late som jeg hoster*!! -Like I care, jeg har brukket beinet din stut! Typisk min!
A4 Husmor.... Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 " Feminiseringen av samfunnet har gått alt for langt! Bare se på navnene som velges nå i dag....." "Mathias, ingenting manndig med det!"
Honningmelon Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 Kom på en ting til, noe han sa fra morgenen av etter vi hadde stått opp: " fy flate, jeg har så vondt i ryggen, så jeg mååå bare legge meg igjen, jeg. Klarer jo ikke sitte en gang..." Så et par timer seinere spretter mannen opp. Neimen, ikke vondt i ryggen lenger??? Ble visst glemt det under sovinga.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. februar 2008 #12 Skrevet 4. februar 2008 Xen min ringte (ikke barnefar) noen ganger i den perioden hvos gunnar sov kun 1 time i strekk holdt på og dø av søvnmagel..hehe også sier min "kjære" X ALLE gangene han ringer meg: "jeg er så trøtt har nesten ikke sovet i det siste, i natt sov jeg bare 7 timer og jeg får ikke sovet ordentlig ut før om 2-3 dager" Jeg "hæ? om du skal ha medlidenhet for det bør du ringe en annen din sopp, for det der høres ut som paradis" han "jeg må legge på nå jeg, hadet" idiot
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 4. februar 2008 #13 Skrevet 4. februar 2008 Jeg. Kan du ikke være så snill å legge unga å rydd litt mens jeg er borte? Mannen. Jo visst.. Jeg kommer hjem, unga er våken, han spiller nitendo å det er ikke rydda.. Jeg. Skulle ikke du rydde å legge unga? Mannen, du gjør jo det hver dag, så hvorofor begynne å endre på det nå? Jeg er du frekk eller? Mannen. Nei vet du va PUS Jeg er på jobb fra 9-5 hver dag. Å da er det bare rett å rimelig at du skal rydde,vaske,lage mat å få unga i seng.. !!! STUCK!!! Det var første å siste gangen han sa det... For jeg laga ikke mat til han, bare meg å barna, jeg vasket bare mine klær å barnas, jeg skiftet bare på min dyne.. å laken.. Å sist men ikke minst kjørte jeg rundt med bilen, når lampa lyste rødt, å kjørte enda mere... bare i nabostrøket, helt til bilen hosta.. Trur dere han kom seg på jobben ?
noLadyjustME Skrevet 4. februar 2008 #14 Skrevet 4. februar 2008 hahaha:-D mortilgunnar_ samme som å høre bf her: hører ikke et kvekk fra han på over en uke,ikke ang mini eller noe og får som svar: jeg trengte litt alentid, og å få hvilt ut!! Fuck it:p
Piri Skrevet 4. februar 2008 #15 Skrevet 4. februar 2008 Jeg: Jeg fryser Han: Det kan du ikke gjøre! Det er jo 25 grader her inne! ............eh...........hva med å varme meg litt? Jeg: Det har gått ei pære oppi det der spøkelsesbefengte fjøset hvor all veden er. Han: Det ligger pærer i skapet Jeg: Jeg har så lyst på potetgull Han: Skal du på esso? Kan du kjøpe noe til meg også? Jeg: Synes du jeg er feit? Han: du har kanskje et par kilo for mye. Etter en hel dag på jobb, henta ungen i barnehagen, vært på barneidrett, henta eldste fra korpsøvelse og handlet, ringer gubbenog spør: Er middagen ferdig?
Sjokoladekaka Skrevet 4. februar 2008 #16 Skrevet 4. februar 2008 då eg gjekk på høgskule, fekk eg bekjed med X(som jobba) at eg gjekk jo BERRE på skule, så eg skulle jo kunne kjøre ungen både hit og dit så han fekk vere med far(heile sø-Norge rundt).... SÅ begynte X på teknisk faskule. Då hadde han ikkje tid til noke, han gjekk jo på SKULE, han, må vite.
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #17 Skrevet 4. februar 2008 Kom på et her: Når jeg syter og klager på at jeg må ut og ned i den "trivelige" kalde og mørke kjelleren for å vaske klær så pleier han å si: "Du kan jo være glad du slipper å vaske klær i bekken!" HRMF!
MamiMaribel Skrevet 5. februar 2008 #18 Skrevet 5. februar 2008 Husker ikke mange gullkorn nå, men etter å ha bablet om bla. kynnere nå i snart to hele svangerskap, sa mannen i går : "øhhhh......hva ER egentlig kynnere.......?" Og da var han ikke ute etter en teknisk beskrivelse, han ante rett og slett ikke hva det var, og har antagelig ikke giddet å ta seg bryet med å spørre før.
You can do it! Skrevet 5. februar 2008 #19 Skrevet 5. februar 2008 Jeg skulle på fest alene for første gang siden tassen ble født og sier at jeg skal møte en venninne før festen, så jeg må dra omtrent med en gang han er hjemme fra jobb. Da kikker min kjære samboer på meg og sier: Men hvis du skal dra med en gang jeg kommer hjem, hvordan skal jeg få handlet middag og sånn...? Meg: Ehh... du kan jo prøve å gjøre som meg- ta med tassen i butikken! Haha..lo godt da;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå