dione Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hva gjør jeg da? Barnet mitt har alltid sovet natten gjennom, i perioder har det vært litt småtull med da har vi løst det straks med forskjellige avvendingsmetoder. Plutselig nå våker hun mange ganger. Jeg kan jo ikke la hun gråte. Hun vet jo at jeg er der og når hun snakker til meg blir det liksom for dumt å late som ingenting. Så jeg kan ikke la hun gråte heller, slik som man kan med litt mindre barn. Hun er ikke syk etc. Fin form. Har bare lyst å hoppe rundt midt på natten. Får ikke nok søvn og er dermed sliten resten av dagen. Noen råd??
Mamma´n til A og F Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Når og hvor mye sover hun på dagen? Kan det være 2 års jeksler?
dione Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 ja sover som normalt på natten, tror ikke hun er plaget av tenner. aner ikke hva jeg skal gjøre jeg...
Guttemamman:-) Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Mulig hun sover for lenge på dagen...prøv å la henne sove mindre eller ikke sove på dagen et par dager og se om det hjelper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå