missmam Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hva kanjeg skrivei bursdag-annonsen???? Jenta vår fyller 1år 14februar og pappan hennes-min samboer fyller 25år 8februar... Tenkte å ha et bilde av de sammen og skrive en bursdagshilsen i lokal-avisen.... Men vet ikke hvordan jeg skal skrive det.... hjelp hjelp <3
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 mille marie hetland, Granåsen fyller ett år idag. verdens skjønenste prinsesse (eller sjarmtrollet ) gratuleres med dagen av mamma og pappa, som er veldig glade i henne
missmam Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 Takk Men jeg og mini må gratulere pappan hennes med 25årsdagen i samme spalte det er det je syntes er vansklig...
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 gikk litt fort... mille marie hetland, Granåsen fyller ett år idag. verdens skjønenste prinsesse (eller sjarmtrollet ) gratuleres med dagen av mamma og pappa, som er veldig glade i henne..vederns beste pappa og ektemann, david hetland, ønskes samtidig tillykke med 28årsdagem av favorittjentene sine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå