Gå til innhold

Hvilken jobb ville dere valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veileder i Nav eller forsikringsrådgiver i bank?

Jeg har en av de to jobbene og vurderer å bytte til den andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge jobbene ligger lengst ned på rangstigen av notoriske samfunnstapere som mann putter inn i en stilling smykket med en pen stillingstittel!! Hadde heller skutt meg hvis dette var eneste alternativene du hadde:-)

Skrevet

Veileder i NAV helt klart, men det har da ingenting å si for hva du burde velge....du må jo velge etter personlige egenskaper og interesse.

Skrevet

Det har selvfølgelig ikke noe å bety, men jeg synes det er interessant å høre hva andre ville valgt.

Det er vel slik at man på et eller annet tidspunkt ønsker å prøve andre ting. Det som er skummelt er at man vet man har, men ikke hva man får.

Skrevet

Bytt jobb... Du trives tydeligvis ikke i nåværende jobb siden du søker andre steder.

Skrevet

Man kan da vitterlig trives selv om man vurderer andre muligheter. Tiden da gullklokka var noe å trakte etter er over.

Skrevet

Definitivt den siste. Mindre pepper og sannsynligvis flere goder.

Skrevet

Er enig med anonym over her, det trenger ikke å bety at man burde bytte jobb selv om man ser seg litt rundt. Kanskje det betyr at du trenger nye utfordringer i den jobben du er i, eller kanskje du bare er nyskjerrig! Begge jobbene høres jo spennende ut!

Skrevet

Hvis du liker salgspress ville jeg valgt forsikringsrådgiver.

Slike jobber innebærer at du stadig skal oppfylle mål og forventninger. Derfor er det viktig at du trives med å ha en gulrot å strebe etter.

Hvis du er avhengig av å jobbe 8-16 hver dag og ikke klarer å legge jobben fra deg når du går hjem ville jeg valgt NAV.

Skrevet

Takk for gode innspill så langt. Artig å høre hva andre tenker om jobbene.

Kom med flere innspill, så skal jeg avsløre hvilken jobb jeg har, og hva som gjør at jeg vurderer å bytte:)

Skrevet

Må nok røpe det nå før vi går og legger oss

Skrevet

HI her..

takk for alle dustete, idiotiske og ubruklige svar!!

Jeg er og jeg akter å fortsette med mitt arbeidsledige liv!! Det er digg!!

Have a nice day!! I morgen kan jeg sove leeenge! Kan dere det eller???

HI

Skrevet

Nå får dere rulle inn puppene alle liksom Hier som har herjet på tråden min!! Jeg synes det har kommet mange fine svar her i kveld, utenom ett par som jeg synes ligger ganske så langt på vidda og jeg har stor forståelse for at de det gjelder vil havne på et eller annet attføringsopplegg i nær fremtid!! Vi på NAV kaller dere for resurssnyltere og det er jævla irriterende for oss som sitter med pengesekken å vite at en del av dere er her på DiB. Egentlig så burde noen ha sladret, slik at jeg personliog kunne elliminert dere fra NAV og ulike ytelser og stønader.

Hi.

Skrevet

Hva i hællvette skjer her a???? Her har jeg bare vært og tatt meg en kopp kaffe, -og når jeg kommer tilbake så ser jeg bare rør!!??!! Drittkjerringer!!

HI for faen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...