Gå til innhold

Har dere planlagt sommerferien..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger bare noen tips..=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,har mange planer..hehe.. :)

tenkte vi skulle starte sommerferien med ett bryllup (vennepar altså), så skal vi se om ikke vi klarer å få ut denne ungen før vi tar oss en sørlandsferie hvor vi blandt annet skal pakke ned et hus innimellom turer til legoland,kristiansand dyrepark og litt slikt.. så skal vi ta med oss flyttelasset og starte på turen nordover..blir en liten pitstopp på østlandet for enda et bryllup før vi fortsetter turen. når flyttelasset er koblet av på ønsket destinasjon fortsetter turen nordover hvor vi skal i 85årsdagen til en nær slektning. etter dette blir det til hjemtraktene for å organisere barnedåp før vi reiser til vår nye hjemplass,slapper av,pappan får starte skole, og jeg skal nyte ett år hjemme med lille nurket... :)

gleder oss kjempemasse!!! :-D

Skrevet

Her er vår reise rute(bor i stavanger): ca 5 august reise til Lyngdal og overnatte på hytta til søstera mi 1 eller 2 netter, videre til Kristiansand overnatte 1 natt på dyrepark hotellet, videre til Bø i Telemark og være der 3-4-5 netter.

Da har vi en baby på ca 1 mnd, og storesøster på 4,5 år!

Så reiser vi jo også inn en uke eller to til Sauda til et feriehus vi har kjøpt der :-)

Vi har lyst å reise til varmen,men det blir nok ikke dette året siden minste prinsesssen er spedbarn.....

Skrevet

Hehe, hvis jeg ikke er gravid så skal jeg dra å se på OL i hong kong :-P

Men det er kanskje ikke så aktuelt for en høygravid eller med en liten baby ;-P

Skrevet

Flytte hvor nordover da sommerfugl?

Skrevet

men viss du ønsker et ferie tips så har jeg en venninne som reiste m 3 barn og mann til Gambia i Afrika i 2 uker. Det var helt super ferieplass!!! :-)

Skrevet

troms :) heh..

skal bli godt å komme til nordnorge igjen..merkelig det der egentli..når man først er nordlening så er man det i hjerte å sjel.. :)

er ikke det samme å være i sør hvor det er mørkt på natten om sommeren, for lyst om vinteren,intet snø, og ingen nordlys...sukk...nei skal bli godt :-)

er fra du?

Skrevet

Vi er rett sør om Harstad ca 4,5 mil.....

Skrevet

hehe...så du er nordant fra ja :)

er blitt veldig vant til å omtale nordland,troms og finnmark som byer jeg nå iløpet av tiden vi har bodd her sørpå...og selv da får jeg som regel spørsmål om det ligger nord eller sør for trondheim...

hehe... :-)

Skrevet

Ja ikke sant, nesten som at alt nord for sinsenkrysset er i ødemarka, he he....

Skrevet

jepp..

de er nå litt søte... ;-)

Skrevet

Jepp =) Har bestilt 2 ukers all inclusive i Albena i Bulgaria. Stille og rolig og perfekt for 2 slitne voksne og 2 barn som elsker å bade. Skal si opp jobben min denne måneden og da er jeg ferdig 30 juni og kan ha sommerferie med god samvittighet uten stress, mas, telefoner og jobbansvar!

Skrevet

Ettersom ingen ting har gått som planlagt i svangerskapet, så planlegger vi heller ingen ting med tanke på ferie.

Noen tanker om ferie har vi imidlertid:

- hytta

- kajakktur

- besøke venner som bor litt unna

eller rett og slett bare være hjemme og ta dagsutflukter!

Skrevet

Jepp, skal en uke på feriesenter i danmark.

Skrevet

Har ikke planlagt noe vi!

Fødte 2måneder for tidlig sist. Veldig spent på hvordan dette svangerskapet går. Har termin 3juli. Tenkte vi skulle ta oss en sydentur i mars, men jeg har fått en del kynnere som jeg må ta hensyn til. Har vært på sjekk hos føden ang det.

Så vi tar ting som det kommer. Kanskje en tur til Trøndelag i august. Vi får se hva som skjer. Ikke nå problem å ta ting på sparket heller.

Men det høres fristende ut m både badeland, dyrepark og Danmarkstur som en del av dere har nevnt over....

Skrevet

Vi tar termin 28 mai, og tar med poden til campingvognen i stavern. Har aldri vært på camping med så lite barn før, så vi er ganske så spente. Kommer til å være der nede fra skoleslutt til skolestart og ellers i helgene. Blir så deilig. Trenger ikke tenke på å tilbake på jobb etter 3 uker! :)

Skrevet

Her kommer tulla i fellesferien sannsynligvis, så spørs om det blir noe, men håper å få oss en helgetur iallefall, så eldstesnuppa får kommet seg litt ut på gøy :)

Skrevet

Med en liten en på to mnd. ser vi for oss en nokså planløs sommer. Blir nok noen turer i båten, noen turer til mine foreldre på Sørlandet, også skal vi kose oss med å male huset:)

Skrevet

Her tar vi med oss mine barn, vårt barn og et vennepar å reiser til spania når småtten er 1,5 mnd..

Skrevet

med termin 2 juni kommer vi nok til å ta det litt på sparket, men håper på å få til en tur til mamma og en hyttetur med min bror. Gubben og lillegutt og svigers driver å planlegger en tur til hytta på møre 50 mil unna i april mai engang.

Skrevet

Småen er så liten enda til sommeren at vi ikke planlegger noe særlig. Blir nok å holde oss hjemme, bade, grille og sånne ting. Kanksje ta noen turer på hytta om det er varmt.

Har lyst på en uke på Malta i September. Da er bebis seks måneder gammel, så da er det sikkert ålreit å reise med han. Dessuten er det veldig fine temperaturer på Malta den måneden ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...