Turid Laila Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Fikk vite at spiralen ikke var satt langt nok inn, den må settes lenger inn pga. jeg har bakovervendt livmor. Hun ville ikke sette ny spiral på meg siden jeg har blødd av den i over fem mnd. da ville jeg mest sannsynlig blødd i fem nye mnd. BAH! Vi hadde ikke tenkt oss to tette egentlig da, så nå blir det opp til mannen hvor lenge han gidder å bruke kondom
Heaven har født::) Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Huff da. sitter i samme situasjon jeg også, må fjerne min pga evig blødning. har ingen alternativer pga tidligere blodpropp. og samboeren er laget av noe skikkelig fruktbart... kan jo bli spennende å se hvor fort det sitter spire da gitt... ehhhmmm
Turid Laila Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 Det som er det aller kjipeste er jo at blødningene akkurat hadde gitt seg! Orker ikke det igjen sånn med det første. Og er jo ingen vits mer spiral om jeg får vondt av den :s
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 hva med mini-pille? eller vil du unngå hormoner?
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Jippi, da får jeg og Stolt Mamma noen å ha perm med:)
Turid Laila Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2008 Tåler ikke hormoner, ellers hadde jeg nok valgt p-piller eller noe i den duren.
Turid Laila Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2008 Hehe, vi får se da, han har nemlig ikke lyst på en til med det første!
Heaven har født::) Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 samme her også, smerter og blødning. og får aldri p piller eller mini pille, da det kan bli katastrofe for meg.. jaja blir det to tette så blir det det, men da blir det sterilisering på den ene eller andre etterpå altså!!!!
Turid Laila Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2008 Er ikke meg du må mase på Jeg vil gjerne ha en til jeg, en vår-baby neste år hadde vært fint.
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 4. februar 2008 #12 Skrevet 4. februar 2008 dere får lære gubbene deres å hoppe av i svingen, funker lengre som prevangsjon en ingenting....=)
Turid Laila Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 4. februar 2008 Han sover, så du må prøve i morgen *kremt* Hoppe av i svingen har vi prøvd før, det hjalp ikke så lenge, resultatet er nå 7 mnd. gammel
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 4. februar 2008 #14 Skrevet 4. februar 2008 hehe... men mer sansynlig å bli gravid hvis du ikke gjør noe, hoppe av i svingen er sjangsene bitelittte grann mindre....
Turid Laila Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 4. februar 2008 Ja det er sant. Men nå er prevensjon hans ansvar frem til nestemann har kommet til verden
meg & to små vampyrer Skrevet 4. februar 2008 #16 Skrevet 4. februar 2008 He he, nei, ikke nødvendigvis da. Sterilisering skal vi også etter et eller to barn til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå