Gå til innhold

14 dager gammal og holder hode sjøl!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe.. jenta mi på 14 daga helde hode oppe sjøl.

Er dette normalt? trudde ikkje det skjedde før dei var rundt 3 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres tidlig ut ja. når hun ligger eller når du holder henne?

Skrevet

Jeg aner ikke hva osm er normalt, men alle mine tre gutter har holdt hode selv (støttet seg på albuene) fra de kom ut av magen, så jeg trodde jo det var normalt jeg, helt til jeg etterhvert fant ut at det ikke nødvendigvis var normalt likevel ;-) Barn er ulike rett og slett er min konklusjon.

Skrevet

Gutten min er 12 dager og har holdt hodet selv veldig lenge av gangen helt siden fødselen. Er snakk om 10-20 sekunder før han slapper av.. Han sparker også fra med beina og "står" i fanget mitt (men jeg holder rundt han så klart). Vet ikke om det er vanlig, men han virker veldig sterk.. Håper ikke det er noe galt. Men alle er vel forskjellige..

Skrevet

snuppa vår har også vært veldig sterk i nakken og holdt hodet selv fra hun var ganske liten..

det varierer jo litt fra barn til barn

Skrevet

Jeg tror ikke det er så veldig normalt. Jenta vår gjorde det fra første dagen, og lege og fysioterapaut reagerte på det. De lo bare å sa at jøss, dette var ei sterk jente. Hun er nå snart 11 uker, og prøver å heve ryggen og nakken fra gulvet allerede så.. noen er vel sterkere enn andre.

Skrevet

Ulvar gjorde det etter noen dager ja, men ikke så lenge da :-)

Lengre og lengre perioder etterhvert...

Blir spennende å se når han klarer å holde det helt selv så lenge han vil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...