Gå til innhold

fest del lille spire!


kattungen 

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg? Har du vært på UL? Har tenkt så fælt på deg og håper at alt er bra.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia dere. var på ul på mandag og fikk se hjerte.., har vært utrolig kvalm hele uken, har ligget på sofaen ..og blødd litt annen hver dag.., men i går begynte jeg og bløøøøøøø.., mye. og har litt klumper i dag. og mistet alle symptomer! så jeg vet jeg har mistet, så dette var siste gangen. Nå skal vi ikke prøve mer, og venter på svarene på prøvene. Regner med de gir oss svar..har jo ikke uflaks 5 ganger på rad??!! nei nå går vi videre, skal legge om kosthold, trene og reise:-) håper alt er bra med dere? ønsker dere lykke til videre:-) stor klem..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Svarte deg på 1. tri også. Og som jeg skrev, dette er urettferdig! Skjønner du vil ta en pause nå, prøve å nyte livet. Jeg tror dere skal få dette til en gang, du er jo fortsatt veldig ung og har egentlig god tid (sammenliknet med meg). Og hvis legene finner ut hva som er årsaken, kanskje det er mulig å gjøre noe med? Jeg fikk selv beskjed om at jeg ikke kunne få barn, og at jeg måtte ha ivf, men vi har jo et barn helt av oss selv. Så jeg tror på at ting er mulig. Synes du skal prøve å kose deg, reise og gjøre akkurat som du har lyst til. Det høres fint ut å slippe fokuset her. Ønsker deg alt godt, og håper det beste for deg og mannen din. Kommer til å savne deg!

 

Kjempetrøsteklem

 

PS:Og med meg går det ok. Nervøs, symptomjakt dagen lang, men ingen blødninger el. Krysser fingre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...