Gjest Rebel m/jente Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jenta mi på 5 mnd liker ikke grøt eller middagsglass, men er veldig glad i fruktpure'. Kan jeg blande inn et halvt glass fruktpure i grøten og middagen hennes? Da spiser hun det. Eller får hun i seg for mye av fruktpureen da? Har hørt de bare skal ha et glass for dagen, og hvis jeg gjør det sånn får hun jo i seg 2.5 glass (3 grøt/middagsmåltider m/ 1/2 glass frukt + 1 glass frukt til lunsj) Mulig det er et dumt spørsmål men...
Mammapudding Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Skal de ikke ha så mye fruktpure? Jeg legger litt fruktpure oppå grøten hennes, sånn at det blir grøt og fruktpure på samme skje, for hun nekter å spise grøt ellers:) Når jeg gir middag så gir jeg først 1 skje middag så 1 skje fruktpure og så 2 skjeer middag og 1 skje fruktpure, men bare litt fruktpure på hver skje og så får hun noen skjeer fruktpure til dessert. Ble det rotete? Håper du skjønte:)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Hehe ja skjønner hva du mener=) Ja har hørt de ikke skal ha mer enn et glass om dagen... Her må vi blande det helt inn for at hun skal spise, ellers nekter hun... Holder på å venne henne av med det da:-)
Mammapudding Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Hehe, tenkt at disse små skapningene har så sterk vilje da:) Visste ikke det med kun et glass om dagen, jeg gir sånne fruktpakker som ser ut som yogurtbokser om du skjønner, de er jo ikke så store? Jaja, foreløpig så får hun kun 1 om dagen så det er jo greit:) Vil hun ikke spise om du blander litt mindre i? Kanskje det er det du prøver nå? Lykke til i alle fall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå