♥Snulder Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Mens jeg er heldig og har nett igjen... for her nettlinja utstabil for tiden ja... Snøen har skylda;=) Det positive er at jeg har hatt tid til å lese en god bok:=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 HEEEEI på deg!!!! Har nok observert at du har tatt en liten pause og regnet med at du hadde gyldig grunn;-) Jeg har også hatt ustabilt nett en periode og vet hvor irriterende det er, men også fantastisk deilig, for da får man gjort så mye annet:-) Kos deg med gode bøker du:-) Vi er her alltid vi vet du:-)
Karomamma Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 HEI SJØL!!! Ikke så lett å være uten nett.... Jeg prøvde meg jo på dibbing via mobil i helga, men det ble med et innlegg. Tok liksom litt tid å skrive den sedvanlige avhandlingen, serru. Du kommer vel plutselig tilbake?
dritgrei hei hei! Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har merket godt at du er borte og jeg hat skyldt på at du heller vil leke med de friske ungene dine, for jeg har bestemt at hos dere har friskhetsvåren begynt! Godt å se deg igjen i alle fall, du raske kvinne:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Hei på deg, godt å se deg igjen.... Jeg trodde dere lå nede for telling igjen ( Men jeg skriver under på dritgrei sitt svar og håper at friskhetsvåren er på vei...
Urtete Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Hei på deg! Trivelig å se deg! Klart at dette er starten på friskhetsvåren - for både deg og meg!:-)
Maud Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Hei! Fint å se deg. Det er godt å få tid til å lese gode bøker også, det savner jeg.
Plutseliten :) Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Heisann! Godt å se deg, og så bra at du ikke er syk igjen...men at det er pc som er rammet av virus eller andre problemer. Dibbepauser gir tid for husvask,telefoner,en god film eller en tidlig kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå