Meg og mini med ny spire :) Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Funksjonsassistent søkes til kvinne, 33 år. Funksjonsassistenten skal hjelpe arbeidstaker til å utføre hennes arbeid som ergoterapeut. Dette innebærer: * Assistanse ved besøk utenfor kontoret * Gi en støttende/ekstra hånd ved undersøkelser, veiledning etc. * Praktisk hjelp ved tilpassing av tekniske hjelpemidler * Diverse praktiske oppgaver på kontoret * Bistand til toalett-besøk Stillingsstørrelse: Ca. 12 timer i uka (kan evnt. kombineres med stilling som brukerstyrt personlig assistent). jeg forstår ikke helt.. trenger jeg utdannelse? er det en ergoterapeut som trenger hjelp til å gå på do, eller skal man hjelpe de som HUN hjelper på do? uff, føler meg litt dum..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 du skal nok hjelpe ergoterapeuten med hennes oppgaver.. så hvis hun skal hjelpe en på do så er dere 2 som hjelper...
*ale* Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Du skal hjelpe henne slik at hun kan jobbe som ergoterapeut-- Bla ved dobesøk o.l. (hjelpe henne på do)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 ok, var det jeg tenkte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå