Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Endelig tilhører jeg her inne... Dette har jeg venta lenge på... er 28+5 i dag.. så nå nærmer det seg med raske skritt... =)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Velkommen:-) Jeg kom inn her i går jeg så er ganske ny jeg også:-)
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Velkommen til siste etappe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå