Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 1/2 mnd tok hun av. Sto på alle fire og rugget i nesten en måned før det.

Skrevet

1: 10,5 mnd

2: 7 mnd

3: er 7,5 mnd nå og holder akkuat på å lære det, krabber en 4-5 "skritt"

De har alle ålt en tid før de begynte å krabbe da.

Skrevet

nr 1: 6 mnd

(satte seg opp sjøl samma dagen*)

nr 3: er 6 mnd nå, og står på alle 4 og vugger, men kommer bare bakover...ikke noe åling først på mine.

og de er jo tidlige, så burde vel egentlig ikke svart da

om dette er for å sammenlikne...

Skrevet

Nr 1 var nesten 6 mnd gml. Nr 2 er bare 4 mnd, så vi får se om hun begynner å farte rundt like tidlig som storebror gjorde (broren hadde forresten en super teknikk, krabbet ikke med knærne i bakken, men bare på tåballene og hendene med rompa rett i sky, så ut som en liten apekatt, men effektivt var det). Hvis hun drøyer litt er det jo heller ikke noen krise akkurat....

Skrevet

Huff, det er så dumt at det er bare de som er kjempetidlig ute som svarer på disse spm.Jenta mi begynte da hun var 8 mnd og 20 dager. I barselgruppen min nå er det kun 3 av 10 som kryper og de er 9-10 mnd nå. Helsesøster sa at 10 mnd var gj.snittlig.

Skrevet

8.5 mnd var mi jente. Hun er og var da veldig kontrollert og stødig, samme når hun sitter. Lite knall og fall. Er de veldig små f.ex 6 mnd, tror jeg kanskje de er litt mer "ukritiske"

Dette er ikke noe kritikk altså, og feier ikke alle over en kam. Men snakket med ei som sa det samme, han krabba når han var 6 mnd, og det "gikk over stokk og stein" og han var veldig ukritisk. Men det er jo individuelt som alt annet.

Skrevet

jenta mi var 7 mnd og gutten min var 6,5 mnd. De var tidlig ute da, normalen er vel mellom 8-10 mnd.

Skrevet

Jenta mi var 9,5 mnd da hun begynte å krabbe. :)

Skrevet

Sønnen min er 1 år nå. Krabber ikke i det hele tatt. Nettopp beynt humpe på rompa han:)

Skrevet

Begynte å åle seg fra 4 1/2 mnd.. å krabba for fullt når han var 6 mnd.. når går han rundt bordt og sofa og løper etter gåstolen.. men ikke alene enda da:) Han er 9 mnd nå

Skrevet

Gutten min var rundt 5-6 mnd når han ålte seg og når han var 7 mnd krabbet han for fullt og satte seg opp:) Han eldste jeg har krabbet når han var 9 mnd:) Nyt det så lenge de ikke krabber,blir mye mer og passe på da gitt! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...