flypapir Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hvor stor var spira og hvor langt var du på vei? Jeg var til innvendig ul på torsdag. Spira var da 11mm, og legen på sykehuset mente jeg var 6-7 uker på vei.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Min var 8,1mm og legen satte 6+3.
JordbærMamma Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Jeg var på innvendig ul 7+1. Spira var bare 6,8 mm, så ble litt bekymra da, synes det var lite. (ble satt tilbake til 6+0 selv om hjertet slo kraftig og regelmessig). Men på ul i det de trodde var uke 12 var alt heeelt normalt - 7 cm lang og hadde vokst fint. Ble da satt fram igjen til 13 +2 som jeg trodde jeg var i utgangspunktet.. Så de vokser nok litt i rykk og napp den første tiden...
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Jeg var på UL i uke 6 + ett-eller-annet. Da var spira mi 6,9 mm. Fikk se hjerte som slo, og alt så normalt ut.
loppelaura Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 da jeg var på innvendig ul, var spiren 20 mm, da var jeg 8+5 tror jeg. Såg ut som ei lita bønne... Prinsessa mi.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå