Gå til innhold

Dere som har vært til innvendig ul...:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor var spira og hvor langt var du på vei?

 

Jeg var til innvendig ul på torsdag. Spira var da 11mm, og legen på sykehuset mente jeg var 6-7 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min var 8,1mm og legen satte 6+3.

Skrevet

Jeg var på innvendig ul 7+1. Spira var bare 6,8 mm, så ble litt bekymra da, synes det var lite. (ble satt tilbake til 6+0 selv om hjertet slo kraftig og regelmessig). Men på ul i det de trodde var uke 12 var alt heeelt normalt - 7 cm lang og hadde vokst fint. Ble da satt fram igjen til 13 +2 som jeg trodde jeg var i utgangspunktet..

 

Så de vokser nok litt i rykk og napp den første tiden...

Skrevet

Jeg var på UL i uke 6 + ett-eller-annet. Da var spira mi 6,9 mm.

Fikk se hjerte som slo, og alt så normalt ut.

Skrevet

da jeg var på innvendig ul, var spiren 20 mm, da var jeg 8+5 tror jeg. Såg ut som ei lita bønne... Prinsessa mi.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...