Gå til innhold

Yppert! Betaglukaner

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja eller nei?

Har vært forkjøla siden jul, med bihulebetennelser og feber. Bare virus. Kan jeg har nytte av mirakelpillene eller bør jeg være skeptisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. Alltid best å være skeptisk, men enkelte Betaglukaner har vist seg å aktivisere makrofagene, så det er ikke dumt hvis du sliter med det du gjør! Bare hver nøye med hvilke Betaglukaner du velger, for nå ser det ut som markedet strømmer over av mange useriøse aktører:-) Jeg sverger mer til bredspektra antioksidanter i kombinasjon da!!

Skrevet

Apropos makrofager, her har du et dikt om de, fra meg til deg:

Kjemper med munn og mage

Spiser alle fremmede vi kan tage

Forsinker betennelse

i en hver hendelse.

Med lymfevevet vi hvite blodceller går sammen.

Ja nå kommer vi, se her

De store sterke makrofager, så allsidige vi er.

Og gjett om vi kan sloss

Og vi kan lage antistoff!

Skrevet

Høres ut som Trond Viggos huskevise det der:-)

Skrevet

nope,jeg har lagd den selv. Var så tørt å kjedelig å fremføre casen min på vanlig måte,så vi har lagd et eventyr av det indre spesifikke forsvaret, og forsåvidt en god del om det ytre og

så jeg skal ha på meg hvite tettsittende klær og farge mine lepper røde og være en smidig makrofag (og ved sceneskifte en nøytrofil granulocytt) i morgen... vil du se på? ;o)

Skrevet

Jeg valgte de betaglukanene Allers (får etter svigermor) sa hadde nok av de rette stoffene. For det var bare to produkter på markedet som var effektive nok. Jeg tar en sjanse og spiser disse. Kan da umulig bli værre? Noen gode råd mot bihuler med dritt i?

Skrevet

Håper inderlig ikke at det er dritt du har i bihulene:-) Send en PM, så kan jeg sjekke opp litt:-)

Skrevet

Jo da kunne så klart sett på den der:-) men må bli en annen gang:-)

lykke til med forestillinga:-)

Skrevet

Kan du være med på onsdag da? jeg trenger en rompe til å øve meg på intramuskulære inj. på, låret er så kjipt.. ;o)

Skrevet

eller være veggen min?

Eventyret fortsetter:

Gjennom kapillærveggen i diapedese presser damene seg ut mellom cellene i betennelsesstedet. Når granulocyttene finner gjengen begynner fagocytosen, storspisingen…

Skrevet

hehe.. nå har jeg jo tross alt en meget kritisk tanke om "ting som settes intramuskulært", så jeg tror du må finne rompa til noen andre:-) Har hørt rykter om at det finnes mange medisinerstudenter som gladelig ofrer rompa si til den slags aktivitet:-)

Skrevet

Jeg vet hva denne slags snakk gjør med deg, så møt meg på det andre forumet du vet du vet...

Skrevet

næhhhhh.. jeg vil ikke tilbake til sexdebatten igjen!! jeg ble pælmet ut derfra sist, pga at ingen av de anonyme sexavvikerne der tålte noen sannhetens ord:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...