tigergutt<3 Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Er kjempe lettet nå, for når hjerte først har begynt å slå så er mulighetene enda litt større for at alt går bra. Ut fra mine EL beregninger var jeg 6 +3 i dag men gyn mente ca 5 og en halv!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Så gøy! Jeg ble også satt tilbake en del på UL. Trodde jeg var 7+1 men ble satt til 6+3. Er visst ganske vanlig.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Hjertet begynner ikke å slå før 5+4 har jeg lest... Da var du det i dag da Jeg har også hørt at man ikke skal høre på det de sier ang termin før ordniær ul som er mellom fullgåtte 16 uker og 20uker. Lykke til videre
Mage igjen Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Jeg fikk også det i går! Fantastisk moro! Fikk vite at småttissen var 6+5 i går, nøyaktig hva jeg trodde! Så vi kommer til å følge hverandre en stund fremover! Lykke til videre!
hemmelig :) Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Saa kjekt da ! Jeg ble ogsaa satt tilbake en uke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå