silhah og emilie Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 jeg er blitt syk...skikkelig slapp, vondt i hodet, feber osv han var å leverte sønnen sin nå og da hadde han dratt innom 3 butikker for å finne sombreros(har ikke sagt noe om at jeg ville ha det men han vet det er noe av det beste jeg vet) til meg..noe han ikke gjorde og ble kjempe lei seg stakkar:( men iallefall han kom hjem og da hadde han kjøpt paracept, kuli (noe jeg nevnte så vidt at jeg hadde lyst på i går) , pringles, pepsi max og grandis:) nå tok han med seg emilie på badet for å skifte bæsj bleie:) han er sååå snill mot meg..skjønner ikke hva jeg har gjort for å fortjene denne gode gutten:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Som regel får man som fortjent, så hvis han er god mot deg så betyr nok det at du er god mot han også!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Man får som man fortjener vet du:-)) Du er snill - han er snill tilbake:-) What goes around comes around:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå