Mammapudding Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Leah burde sove 4 timer tilsammen i løpet av en hel dag, ellers blir det mye surking. Men det er ikke så enkelt å få til når hun er så nysgjerrig og ikke har tid til å sove:) Hva med deres?
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Har en på snart 5mnd :-) Han våkner i 8-9tiden. Våken 1,5time for så og sove 1time. slik holder han på hele dagen frem til kl 20-21tiden. Da blir han lagt for "natten"
sally Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Hei! Min lille tulle sover heller ikke så mye om dagen lenger. (6,5 mnd) Det er maks tre timer, kanskje fire en sjelden gang. Dvs en lang økt midt på dagen (mellom en og to timer), og en liten lur på formiddagen og ettermiddagen, Hun legger seg rundt åtte og sover til sju etter en ferber-periode;-).
MathildeC Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Vaar jente sover veldig lite. Sover tre halvtimes-oekter i lopet av en dag, evt en halvtime om formiddagen og en time paa ettermiddagen... litt irriterende for mammaen at hun sover saa veldig kort av gangen.. Slik har hun vaert i flere mnd naa. Om natten "sover" hun 13-14 timer.
Susi og prinsessa Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Ca. 3 timer. På natten sover hun 13-14 timer. Ikke mye de er våkne de små nei:)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Leah er i d siste begynt å sove lite på dagen, av og til litt for lite...Max 3 timer i allefall, men i dag har hun ikke sovet mer enn 2....da blir hun sutrete og grinete utover ettermiddagen, ikke noe kjekt for noen...men når man er en liten nysgjerrigper som skal ha m seg alt som skjer kan man jo ikke sove!!! Men hun legger seg senest kl 20.30 om kvelden, og sover til kl 09.30 neste morgen, uten å våkne om natten...
Mammapudding Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2008 Åh, så deilig at din Leah sover hele natta da:) Jeg får mye trim, er ute og triller 3 ganger om dagen..ellers sover hun ikke i det hele tatt. Så hun sover så lenge jeg går, går jeg i 1 time, sover hun i 1 time, går jeg i 2 timer, sover hun i 2 timer..MEN jeg kan ikke gå inn på butikker eller kjøpesentre og jeg kan ikke snakke i tlf eller stoppe og skravle for lenge med kjente vi måtte møte på vår vei, for da er hun lys våken og skal få med seg hva som skjer:) I dag var hun flink da, hun sov faktisk i 1 1/2 time etter at vi var kommet hjem, da var mamma glad da:) Men så ble det bare 2 lurer og til sammen ca 3 timer søvn i dag. Hun spiser 1-2 ganger i løpet av natta, våkner gjerne et par ganger for å få smokk, vann eller holde i hånda også..og hun har aldri latt mamma sove lengere enn 08.30..men det er jo litt lettere å stå opp etter en tung natt når man våkner til et stort smil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå