Makko med to små gutter Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Har ei venninne som for tiden bor langt fra meg. Hun sliter endel med deprisjoner og har det ikke så enkel. Problemet "mitt" oppi dette er at hun ikke liker barn, og blir mer deppa hver gang noen forteller at de er gravid. At hun ikke ønsker barn er også medvirkende årsak til at det ble slutt mellom henne og samboer'n gjennom åtte år.. Hvordan i allverden kan jeg fortelle dette uten å gjøre alt verre?
Trulte76 Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 uff den der var ikke enkel..visst hun misliker hver gang noen forteller de skal ha barn, så blir det vel vankelig å fortelle det henne uansett hvilken måte du gjør det på.. Fortelle det i en bi setning at du skal ha en liten en..uten å gjøre så mye ut av det? Jeg aner rett og slett ikke jeg..
babysjuk82 Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Hvis hun ikke vil ha barn,hvorfor kan hun da bli sur for at andre vil ha barn?
Makko med to små gutter Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2008 Ganske enkelt fordi hun føler at hun mister vennene sine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå