Gå til innhold

Bare jeg som er bra nok for 2,5-åringen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har pågått ganske lenge nå, siden nyttår. Eksempelvis; det er bare mamma som er bra nok, det er baaaare mamma som får være med på do, det er bare mamma som får dele opp middagen, eller for den del skjenke i melk. Det er baaaaaaare mamma som får stelle til kvelds og legge, og det er bare mamma som får kle på. Altså, det er bare meg som får gjøre alle de daglige omsorgsgreiene. Pappa er kulest å leke med, og de leker mye. Det gjør jeg også, men har også andre ting å gjøre.

Selvfølgelig, pappa slipper til innimellom, uten problemer hvis det er bare han der, og bestemor og bestefar kan også få hjelpe. Men favoritten er meg!! Og favoritten begynner å bli litt lei, for det blir veldig mye skrik og skrål hvis vi gjør motsatt. Og det gjør vi, selvfølgelig. Men ofte så er det enkleste det beste, og da gjør mamma det.

Er det flere som har slike bestemte toåringer i hus? Jeg lurer litt på hvorfor bare jeg er bra nok. Noen som har en teori på det? Gode råd for å få pappa mer inn i varmen mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det bare pappa en stund:) Var litt sårende.. Jeg spurte gjerne om jeg kunne være så snill å få lov til å... Og da fikk jeg lov til å slippe til noen ganger. Vi har to barn så da tok jeg bare han eldste. Det gikk sakte men sikkert over av seg selv. Husker ikke hvor lenge det varte, men føltes som en evighet mens det pågikk:)

Skrevet

Går nok over i perioder for så å komme tilbake. Her er det også litt slik, men når det er helg og pappaen er mye hjemme, er det stortsett bare pappaen som er bra nok :)

Skrevet

akkuart sånn er det hjemme hos oss også;o)

Skrevet

Jeg har dessverre ingen tips, men vi har en på ett og en på to. Pappa duger ikke. Det er mamma som gjelder. Da har vi også et enormt sjalusidrama mellom søsken på gang. Utrolig lei av det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...