Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jeg er gravid i uke 28, og er så sliten. Jeg har småblødninger og kynnere hver dag, og har vært svimmel i noen uker nå. I følge den ordinære ultralyden, ligger morkaken min rett over livmormunnen, og dette er muligens hvorofr jeg har blødninger. Legen min sier at jeg ikke skal engste meg, men det er lettere sagt en gjort... Noen med lignende erfaringer ?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Har ikke opplevd det selv, men skjønner det må være en belastning for deg. Men husk, i dag er ikke foranliggende morkake noe problem, mange som har det- og når det er oppdaget på UL så følges man jo opp deretter:) Har en venninne som hadde det og hun ble nøye fulgt opp og hadde ganske mange UL. Legen ahr nok helt sikkert peiling på hva h*n sier, og hvis de sier det ikke er farlig så må du stole på det.. Selv om det er vanskelig. Jeg har stort SF-mål og bekymrer meg også litt for om det kan være noe feil, men legen sier det overhodet ikke er farlig så jeg må bare slå meg til ro med det.. Lykkke til, går nok bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå