Gå til innhold

Man kan ikke bli gravid under mensen, sant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper ikke det altså, men det er vel igrunnen rimelig umulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nok skjedd, så jeg ville ikke brukt det som sikker prevensjon!

Skrevet

Tviler ganske sterkt på at man har eggløsning under mens ja, så helt sikkert ingen fare dersom du ønsker å "kjøre brannbil"

Skrevet

Takk for svar. Jeg TROR mensen er regelmessig igjen nå, har vært litt tull med spiral, så den måtte tas ut. Glemte å kjøpe kondomer, men så fikk jeg overtalt han likevel. Regner med at det går bra da, var bare for den ene gangen, selv om jeg vet det er bare en gang som trengs ;)

Kjøre brannbil er ikke noe problem, har jo blødd konstant i seks mnd. etter fødsel, så så lenge hadde vi ikke klart å holde oss :P

• 2 uker senere...
Skrevet

Etter hva jeg har forstått så er det faktisk ikke umulig. Ingen sikre perioder dessverre.

• 10 måneder senere...
Skrevet

man kan bli gravid uansett når man har sex så lenge man er fruktbar, sånn er det bare.... kroppen er ikke en perfekt stilt klokke, så det kan skje ting tidligere/senere enn man tror/håper, så jeg ville tatt en test hvis jeg var deg....

Skrevet

Typen jobba en periode på anlegg, og jeg var ikke utro, vi møttes for ei langheld i paris hvor vi kun kjørte brannbil, men jaggu ble det baby ut av det også ;)

Så ja, det skjer!

Skrevet

For å si det sånn: Min førstefødte ble til under mensen.

Skrevet

Jo, det kan man.

Sex under mensen, rett etter mensen, mellom mensen, rett før mensen. Kan bli gravid uansett.

Å ikke bruke prevensjon er aldri sikkert uansett, uhell skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...