golddust Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Har hatt masse kynnere idag, og svake menssmerter samtidig med kynnerene. Ikke kjempe vonde, men veeeldig ubehagelige, og litt vonde noen ganger. Har ikke vert regelmessige hele tiden, men ca 4 i timen i hele dag.. er dette grunn til å kontakte føden? Er 37+4 idag, og har vert til modningsakkupunktur 3 ganger, og magen har sunket veeeldig de siste dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå