Gå til innhold

når senket dere bunnen på sprinkelsenga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på når jeg skal senke den jeg. senga virker jo så stor når man senker den. hvordan reagerte deres små på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi senket bunnen for ca 2-3 uker siden, da mini var akkurat 7 mnd. Han begynte å reise seg opp da. Han reagerte ikke noe på det.

Skrevet

8 mnd..ingen reaksjon på det!

Skrevet

3-4 mnd.... reagerte ikke på det.

Skrevet

Senka den for 5 daga sidan - snuppa er 8.5 mnd

Røyste seg for første gang i dag

Skrevet

Måtte senke den for 1 mnd siden da mini var 6 mnd...da han sitter og står hele tiden i senga.... ingen reaksjon... han blir 7 mnd..

Skrevet

Vi senket den når han var 4 mnd.. når han var 6 mnd vi satt den helt ned for han stod og dro seg opp hele tiden.. han er nå 9 mnd.. å nå bruker vi faktisk reisesengen.. han sover mye bedre i den en springelsengen... han tar beina ut av sprinkelene hele tiden.. å han koser seg mer i reisesengen.. hehe:)

Skrevet

Da han var nesten 10 mnd, han har resit seg i mange mnd, men den var ganske dyp.. det må tas i betraktning, at det er stor forskjell fra seng til seng hvor dype de er i di forskjellige nivåene..

Skrevet

Det gjorde vi faktisk idag..hehe. Jenta mi er 7.5 mnd og begynner såvidt å dra seg opp etter ting, så fann ut at det var på tide.

Ho ligger og sover søtt no, vidte ingen reaksjon på det når eg la ho heller.

Skrevet

Ikke gjort det ennå, har ikke hevet ene siden ennå heller. Hun er 9,5 mnd. Men reiser seg, og setter seg ikke opp selv ennå. Men blir nok ikke så altfor lenge før vi gjør det:-)

Skrevet

Tok den ned for noen dager siden tulla er 6mnd. Hun sov så urolig og våknet hele tiden, nå virker hun tryggere og sover mye bedre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...