Sunniva78 har to små Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Blir nesten sliten av dette her jeg! Han er spinnvill jo! Lillegutt har hele svangerskapet vært aktiv, og jeg trodde det skulle roe seg på slutten. Men ikke denne karen nei. Har dere noen triks for at bebisen skal roe seg litt?
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Får du i deg mye sukker?? Juice? Snop? Eneste ''trikset'' mitt iallefall er å kutte ned på sukkerinntaket:)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Hold deg i aktivitet selv, da vugger du babyen så den roer seg.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 synge baby-musikk... hehe lykke til!
kisselin Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Har vært og er gjennom det samme:) Er sikker på at magen er full av blåmerker på innsiden det er så ømt. Det eneste jeg føler at kan hjelpe litt er å stryke hånden forsiktig over magen å puste dypt. Men er ikke alltid det fungerer heller. Lykke til!
Sunniva78 har to små Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2008 Nei, spiser ikke mye sukker... Jeg spiser lite og ofte, så det kan jo være at han får mye energi av det, ikke vet jeg. Er jo uansett et lite problem dette da, hadde vel vært verre om det var motsatt:-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har lest et sted at man da skal sette seg et rolig sted man liker, stryke på og snakke til/synge for magen. Det skal visst hjelpe. Det er jo samme teknikk som man ofte bruker etter fødselen
~turbogutten og lillebror~ Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 jeg har mange ganger måtte roe ned denne lille klumpen i magen:) Det hjelper når jeg stryker over magen og synger til han!! Helt rart å måtte vugge babyen til søvn mange uker før han er født!! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå