Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hvor får man kjøpe dette? Og hvilke merker anbefaler dere?
ifie Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Jeg sparer på middags-/fruktglassene og bruker de til hjemmelaget mat. Har også Avent sine plastbeger som jeg kjøpte på apoteket, men har ikke brukt disse til mat enda. De er veldig gode til melk, da, så de funker sikkert bra til mat også
Moi 32 Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har også brukt middags-/fruktglass, men disse har dårlige lokk, er lovlige små, og tør ikke fryse mat på glass, dessuten er limet vanskelig å få av.. Nå har jeg kjøpt noen plastbokser på ica supermarked(har også lignende mange plasser som OBS), som har gode lokk, tåler temp fra -40 til +130(både fryser og mikro), og tar 0,3l. Disse kostet 30,- stk. Litt dyrt, men pytt.. Har også invistert i en litt bedre stavmikser fra elkjøp til 350,-. Det var verdt det!
Alba44 Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Jeg bruker middagsglass jeg har spart på. Fryser ned, tiner, vasker og bruker på ny. Fryser ned både middagsmat og fruktmos.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 brødpose kan brukes.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå