♥2 små gull♥ Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Da jeg skulle hente jenta vår i dag (15 mnd.) gikk hun med ytterjakken på seg inne. Jeg spurte om de nettopp hadde vært ute, da svarte de at nei, men de syntes det var litt kaldt der i dag, så da hadde de tatt på henne den. Hun hadde på seg strømpebukse, joggebukse, tøfler og en høyhalser fra Cubus som er sånn i to lag, at det er ull innerst og bomull ytterst sånn at den skal være ekstra varm og god. Jeg mente det var nok som innplagg i dag i og med at det var så mildt ute (2-3 plussgrader). Burde ikke det være nok inne i en barnehage da? De flyr jo rundt å leker hele tiden og blir varme av det. Syntes jo det er litt rart at de sparer så på strømmen at ungene må gå med ytterklær inne??
MamiMaribel Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Nå på vinteren har de det supervarmt!! De fyrer og fyrer, og kler ikke av barna........... Men ytterklær inne!!! Den er virkelig drøy. Fikk du sagt i fra ?
♥2 små gull♥ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 Jeg ble så paff når jeg så det at jeg glemte helt å si ifra. Men fra i morgen skal jeg hvertfall sende med flere gensere i alle tykkelser så de kan kle på henne det om de mener hun har for lite klær på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå