MamiMaribel Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Gi meg deres beste tips! Forrige gang var det mannen som pakket den, og den ble temmelig glissen og kjip, hihi. Denne gangen vi ljeg at bagen skal være full av velvære og myke, fine plagg:-))
meg & to små vampyrer Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Magiske ting som gjør at man ikke ser sliten ut etter vonde fødsler kanskje`? Gode truser Hudkrem Ammeinnlegg + ammebh Løse gravidklær man kan bruke litt til;)
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Det jeg trengte på barsel var: Tannbørste og krem Shampo og balsam børste Joggedress sokker 1 bukse 2 t-skjorter genser tror ikke jeg brukte no mer enn det jo ammeinnlegg og ammebh På føden brukte jeg ikke noe, utenom kamera og videokamera etter at lille var kommet
iznogood Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Din egen rull med ditt eget kjempesofte dopapir...
meg & to små vampyrer Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Ja, også kanskje: Lader til telefon Kamera Noe godt å spise drikke, favorittsaker sykehuset kanskje ikke har
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Hmmm, jeg hadde med pysjbukse og joggebukse, sokker, MYKE deilige kembotruser fra Lindex (akk så digg med egne truser når man gikk lei nettingjævlene), tøfler, koseteppe (egentlig til babyen, men mest brukt av meg!) Skikkelig shampoo, slippers til dusjen dersom du må dele dusj. Nå fødte jeg mens det var varmt ute og trengte ikke så mye men dersomd et er litt kjølig, tykk og deilig kosegenser!
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Ooooo, glemte jo tannbørste og slikt (glemte faktisk det når jeg fødte sist også, håpløs er jeg!) Det må man ha med.
meg & to små vampyrer Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Spørs jo litt på hvor lenge du skal være der også da. Vi ble kasta ut etter 2 dager, så rakk ikke bruke nesten noe av det vi hadde med.
ZamZam Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 mp3 spiller med god musikk. en bok snack.. ( liker ikke sykehus mat..) mobil penger. Slipperter. kosesokker myke klær. En god fuktighetskrem en blokk og penn.. Myke håndklær hårstrikker eller klyper hvis du har langt hår. Litt sminke for å føle seg litt bedre med alle besøkene som kommer.
MamiMaribel Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2008 Nettingjævlene............. Nå fikk du meg til å le så jeg fikk noen fryktelige vonde kynnere!! Det er den beste beskrivelsen jeg har hørt til nå på disse utrolig ekle trusene. Herlig!
frøken blå Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 q-tips slippers/tøfler morgenkåpe gode truser (da snakker vi neppe g-string vel?? *hohahiih* lesestoff kryssord kulepenn + blokk (til å skrive alt som skjer....) bodylotion håndkrem +++++++++
frøken blå Skrevet 4. februar 2008 #12 Skrevet 4. februar 2008 +++++++++++++ kamera batterier lader til kamera lader til mobil
dritgrei hei hei! Skrevet 4. februar 2008 #13 Skrevet 4. februar 2008 DOPAPIIIIIIR! Myk og deilig, og sjokolade og vann og brus og kamera og fuktighetskrem uten så mye lukt, og deilg sjampo og kropssåpe, tusen digre mye truser og ullsokker! og tannbørste og små ting til babyen - tepper og salve. og brystsalve og nesespray og ibux.
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #14 Skrevet 4. februar 2008 Lypsyl! Vannvittig tørr luft på sykehusene!
MamiMaribel Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 4. februar 2008 Her var det mange gode forslag, alt er notert i planleggeren min. Takk, jenter:-)
HTC Skrevet 4. februar 2008 #16 Skrevet 4. februar 2008 Is te. Mye bedre å drikke mens man føder enn emment vann og saft! Smokk til barnet! Engangstruser du kjøper på apoteket. Kast de etter bruk eller vask de på 90 grader, stretch. Genialt når du må bruke store bleier eller bind!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå