Gå til innhold

Hjelp! Han sparker av seg dyna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så vidt jeg har skjønt skal en "sovepose" fungere slik at han ikke sparker av seg. Noen som vet nettbutikker som selger slike? Eller kanskje noen har andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dyne klyper! mine er fra simo, men kan sikkert fås i andre merker.. helt geniale!

Skrevet

når jeg var liten hadde min mor det problemet.. hehe.. hun brukte slik pose.. veldig grei.,=) jeg skal bruke den på min jente vist jeg får det problemet.. (hun er bare 3 mnd)vent litt skal leite og se.. var på en nettbutikk, der hadde de det.. skal se om jeg finner den igjen

Skrevet

Jeg får helt klaus av soveposer selv, så jeg har aldri kjøpt det til mine unger, har heller kjøpt tykkere pysj jeg.. Minste sparker av seg dyna før jeg er ute av soverommet, men jeg legget et tynt ullteppe over henne når jeg ser til henne senere, og det får gjerne ligge resten av natta. Tror det er den "tunge" dyna hun ikke vil ha..

Storebror på 4 år vil heller ikke ha dyne, har aldri brukt det han heller. Han har en god pysj, sokker og et helseteppe i hendene, og sover oppå dyna :-)

Men de posene som ungene sover i er fine de altså, sikkert verdt et forsøk, særlig hvis dere har det kaldt på soverommet. Tror de har noen til en grei pris både på Kid og på Sparkjøp.

Skrevet

La Redoute har en som er med armer i fleece. ellers så tror jeg det er på sparkjøp også, og så er det på barnetrend.no

Skrevet

Tusen takk alle sammen:-)

Skrevet

Min lille gutt sparker av seg dyna til tross for "kjole". Så vi har måtte begynne med "ringer" i sprinkelsenga for å feste dyna! Funker bra for oss nå, enn så lenge:)

Skrevet

de selger sånne "soveposer" på HM nå faktisk.. billigere enn babyshop iallefall!

Skrevet

Samme problemet her, bena og armer går alle veier. Tok et babypledd brettet d sammen en gang, stakk d ned på siden, litt under madrassen og over dyna og ned på andre siden av madrassen så d holder seg litt stramt. Men ikke så stramt at ungen får problemer da. Så nå sovner hun 10 ganger fortere enn før :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...