Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hei. Dette har vært en dag hvor jeg har følt meg tom og svart innvendig.. Vesla ville jo ikke sove på dagen idag heller; hun har tydeligvis fått inntrykk av at hun får kjeft i den forbindelse... jeg vet jo ikke det, men føler det litt slik. Så daghvilen ga jeg opp etter en times kjemping- hun sovnet ikke selv om hun lå inntil meg. Jeg MÅ bare få henne trygg igjen først, så får rutiner komme igjen etterpå. Hun sovna halv 4 i ettermiddag i bilen, da var hun stuptrøtt; ikke rart det etter den natta.. Lot henne sove en halvtime da. Er det ikke typisk, først sover de ikke, og når de sover, må de vekkes!! Senga flytta vi ved siden av min nå, slik at hun får tryggheten tilbake, og hun sovna etter 25 min med mammas hånd på ryggen ikveld. Forhåpentligvis klarer vi til slutt å få et godt søvnmønster her i huset, bare vesla blir trygg... Nå må vi bare få søvn begge to denne natta... 5 netter uten tærer på kreftene
Skravlemamman Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 Kjære deg fikk ikke svart deg i går jeg for jeg ble syk. Har fått omgangssyken, så da ble det en hjemmedag på meg i dag. Jeg er helt overbevist om at det viktigste er at dere begge sover for å få overskudd, søvnvanene kommer de. Selv lå jeg på madrass hos 3 åringen i natt. Han roper på meg hver natt, og i natt orket jeg ikke løpe opp og ned trappa. Vi sov godt begge to:-). Jeg er ikke et sekund i tvil om at trygghet er viktigst, og at ting ordner seg. Det er 5 åringen min et bevis på...... Ikke ta alt på en gang. Prøv å få til noe som funker for dere, og ikke hør på alle andre. Det som funker for dere, funker for dere:-) Ting ordner seg..... Sender en god klem fra
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Tusen takk!! Ja, ting ordner seg Kjempefint å høre din historie! Jeg har også tenkt på madrass på hennes rom og slikt, så jeg har det i bakhodet. Var ihvertfall herlig å få sove inatt Håper du er bedre og ønsker deg god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå