Gå til innhold

Dere som har katter: får de ferdes overalt i huset ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sofa, kjøkkenbord og benker, seng, osv ?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke i senger og på kjøkkenbenken. De prøver seg heeeele tiden da :( Sengene klarer vi å sperre de borte fra, men kjøkkenbenken er det værre med! Ære være zalo antbaktriell...

Skrevet

får ikke gå på rommet til mini, kjøkkenbenken osv... men får være i sofaen, rommet mitt osv =)

Skrevet

hun får gå overalt,utenom i senga og kjøkkenbenken..

og bord da så klart..

Skrevet

fins jo ikke no mer koslig enn å kose med pusen i sofaen =)

Skrevet

De får være i stuen, på gangen og kjøkkenet. Men IKKE på bord, kjøkkenbenk eller i overetasjen hvor vi har soverommene våre.

Men de har egne favorittplasser i stuen hvor de liker å sove, så det går så fint så:-)

Skrevet

Ikke soverommet etter leggetid, ikke kjøkkenbord og benk.

Men jeg har et svare strev med å oppdra minstepus, fordømte møkkakatte. Hun raserer hele huset når jeg har lagt meg for natten og sniker på benken og stjeler alt hun kommer over av både mat og bamser. Grrrr...

Lurer snart på om hun må i bur eller ut når jeg ikke er hjemme eller sover.

Skrevet

De får ikke gå på kjøkkenbenker og bord.

Soverommet vårt får de være på en sjelden gang. Vi har stort sett døra vår lukket, men hvis den står oppe så hender det at de legger seg der inne.

Skrevet

Nei, katten vi hadde før lærte seg fort hvor den kunne gå, den var veldig flink, til og med hvis det lå ett pledd,pute eller noe slengt på gulvet så gikk hun rundt eller hoppet over...

Nå har vi nettopp fått ny katt, og driver å lære den opp føler jeg går og sier nei til den (og Elias på 10 mnd ) hele dagen..

Ikke lov å være i sofaen, bare på den hvite puta..selvfølgelig ikke bord, ikke soverom.. Foreløpig har den eget rom som vi har den på når vi ikke er hjemme og om natta..Snart skal Elias ha det rommet og da må jeg finne en ny løsning, hvis den skal være på gangen, så må vi lukke soveromsdørene på nettene.. (Gamle katten fikke heller ikke være i stua/kjøkkenet når vi ikke var hjemme eller sov..)

Skrevet

Vår får ikke gå på benker og bord, men har problemer med å holde den borte fra sofaen og stoler.

Det ER veldig koselig å ha katta i sofaen, men er så drittlei håret som setter seg på ALLE klærne til enhver tid........:-)

Den kontrollerer seg litt når vi er tilstede, men når vi ikke er det, er det full fest. Derfor sover den nå på eget rom på natta, og når vi ikke er hjemme.

Dessuten stod den og hylte utenfor soveromsdøra vår på natta før den fikk eget rom, hehe, og det ble noe masete........:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...