Gå til innhold

6 mnd: Hvilke middagsglass liker barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi liker ikke middag, har ikke prøvd så mange glass, men har prøvd å lage selv. Hun skjærer grimaser og kniper igjen munnen etter en skje, er veldig gla i grøt. Hvilke favoritter har deres barn, evt noen gode oppskrifter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vaar liker det meste, men aller best liker hun de "roede", med tomat og gulrot i. F.eks Hipp sin nudler med skinke, eller pasta penne med squash.

Skrevet

Her er biff stroganoff mest populær....den man får kjøpt i Sverige til 5 mnd... ellers så er hipp sine kjøttkaker, fiskeboller og lapskaus en hit

Skrevet

Takk for svar,skal prøve noen av disse:) Noen flere?

Skrevet

Sønnen min spiser alt bare det ikke er nestle, det liker han ikke:)

Men jeg pleier å lage middag til han selv.

Da bruker jeg enten fiskeboller eller kjøttdeig. Bruker omtrent bare ting som ikke er tilsatt salt og annet krydder.

Skrevet

samme som Sonia & Sofie..... de røde og oransje er best.

Han brakk seg når han fikk glasset med lapskaus. Men jeg smakte på det selv,og det smakte jo drit....

Skrevet

Gutten min har fått Nestlé-glass så langt (prøvde å lage middag selv men det ville han ikke ha)

Morsmors lapskaus går ned på høykant, han liker også Grønnsaker med kalv men det aller beste har vært Grønnsaker med laks - da kom det smattelyder og fornøyde grynt :-)

Den med laks lukter det faktisk ganske godt av, laks og dill

Skrevet

Ha ha ha, jenta vaar spydde faktisk av mormors lapskaus :-)

Skrevet

Er vel litt kjedelig i matveien gutten min, den smaker jo papp :-)

Skrevet

Har prøvd grønnsaker med kalv, den likte hun IKKE. Hun kastet opp av den..

Skrevet

her går det i hipp sine med enten ris og kylling eller nudler og kylling.. er fullstendig spise nekt hvis jeg prøver å gi han nestle sine. da brekker han seg

Skrevet

Lillegutt har ikke fått så mye middag enda, d har gått mest i grøt og fruktmos. prøvde med litt most potet i mm, men d falt ikke i smak, han brakk seg gitt....!

Skrevet

Jenta vår boikotter alt av middagsglass - bare grøsser og grøsser.

Jeg lager gulrot- og potetmos med morsmelk. Det elsker hun.

Skrevet

Her er det og kun de rød/orange. Helst Hipp m nudler el pasta penne. Min spydde også av mors lapskaus. Andre bare spytter han. Lagde 10 glass hjemmelaget m kylling, herm tomat, gulrot og pasta. Likte ikke det heller, så nå kjøper jeg de han liker enn så enge.

Skrevet

Jeg har laget en mais pure til sønnen min og den falt veldig i smak hos han... han er ikke noe glad i de middagsglassene nemlig... Mais er visst noe de små ofte synes smaker godt....

Skrevet

her går det mye lapskaus og pasta :)

men hun spiser alt jenta vår.. eit matvrak rett å slett :) hehe..

men liker ikke så veldi godt, potet og brokkoli frå hipp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...