Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Livmoren min strammer seg veldig etter orgasme. Jeg er i uke 21. Det er kanskje kynner dette kalles? Er dette normalt, eller burde jeg unngå orgasme siden dette skjer?
Chatterline Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 JA, det er kynnere, og det er helt vanlig og helt ufarlig. Samboer pleier å kose magen min etter sex for han synes det er så koselig når magen er hard sånn for da kan han å kjenne hvor gravid jeg egentlig er:P
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Jeg merker også godt at limoren trekker seg sammen etter orgasme, ...men det gjør jo ikke vondt???...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 ...litt pinlig å spørre om det for dette er mitt tredje svangerskap, men jeg har aldri hatt en kynner i noen av de andre (i det jeg trodde det alltid var vondt...)
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Nei kynnere trenger ikke å gjøre vondt. De gjør som regel ikke det. Har allerede begynt å kjenne det så vidt, er kun i uke 17. Det er bare livmoren som trekker seg sammen for å trene musklene til den skal trykke ut babyen.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Kynnere skal ikke gjøre vondt. Kan være ubehagelig men skal ikke gjøre vondt
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 mamma sa en gang at dette var pga sæd var riefremkallende? så man kan få kynnere etter man har hatt sex i løpet av svangerskapet.. vet ikke om dette stemmer altså, men er jo en mulig årsak..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Det er ikke noe farlig, nei. Bra og digg måte å trene opp "fødsels-muskelaturen", det ;o)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Også funker det visst som massasje for fosteret. Genialt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå