Brummeline3barnsmor Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 2 tri er så himmla langt!!! ennda 2 uker ijenn av 2 tri!!!
Cathrine 85ogEmil Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Men du e no heldig du da:)to uker e vel ingenting...har jo nesten ti uker jeg;) D er lenge d:(
lille oscar + bebis Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 halvannen uke igjen jeg her inne! blir kjekt å komme over på 3 trimester:) Men koser meg sånn med å være gravid at d haster egentlig ikke med å bli ferdig heller;)
Smånetta 14.mai Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Jeg er så enig! Har vært sykemeldt pga bihulebetennelse i halvannen uke nå. Da blir det mye fokus på babymagen og BIM. Skal på jobb i morgen, syk eller ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå