Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 På en måte forstår jeg at han ikke tenner på meg så mye lenger.. Jeg har gått opp 14 kilo og er snart 30 uker på vei... Sukk.. Men jeg er ekstremt kåt.. Noen tips...?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hva har du prøvd å gjøre da? Jeg pleier bare å starte å kose med han jeg da..Holder det!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Har du vist ham (evt fortalt ham) at du er ekstremt kåt? - tror det holder for de fleste menn.. ;o)
Katharina88*Angelica08 Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 hmm.. Jeg har også gått opp litt over 14 kilo, Er 32 uker på vei, og Hmm.. Har lagt i fra problemer med sex livet. Det er bare og leke litt med han det, så vet han hva han vil;)
Marit & de 3 knøttene Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Skulle akkurat til å skrive det samme...Har du fortalt han at du er superkåt? Min mann stiller alltid opp når jeg hvisker slike ord inn i øret hans ;-) hehe..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Ville absolutt ikke tenkt at anti-tenningen hans har noe med antall kiloer og vektøkning og denslags som har med din kropp å gjøre. Kanskje har det snarere noe med det faktum at han synes det er rart, pga. at det er en liten en inne i magen? Ihvertfall synes min samboer dette er merkverdig. Han er redd for å støte den, og ta i og i det hele tatt bevege seg. Sånn sett synes vi begge at det hele blir temmelig kjedelig og snodig fortida, så kan ikke si at det er spesielt hett på den fronten, akkurat. Men tar ikke særlig på vei av den grunn - er jo bare å tilfredsstille og nyte seg selv, når lysten kommer! Så kan jo gubben ha det så godt!
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Ja, hvilken mann holder ikke det til??
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Vi har nesten ikke hat sex siden sent i høst (kanskje ca 0-1 gang i uka), og har fått beskjed om at det ikke blir noe nå de siste ukene. (Uke 38 nå) Han har ikke hatt lyst, fordi han føler det ubehagelig at sønnen hans ligger like innenfor, og særlig nå som hodet er festet, og han kryper lenger og lenger ned. Men selv om jeg har gått opp 18 kilo, og blitt bredere over rompa enn vanlig, vet jeg at han synes jeg er fin, og at han er glad i meg. Synes det minste jeg kan gjøre er å respektere at han synes det er ubehagelig, jeg. De fleste jenter som ikke har lyst, forventer jo at typen skal respektere det. Så det mener jeg bør gå begge veier... Er du kåt, finnes det jo måter å ordne det på egenhånd....
Nostalgi Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 jeg har gått opp 12 kilo og typen min er super horney hele tiden. hehe uke 31
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 jeg har også gått opp 14 kilo ,er i uke 30 og kååååt. Begynn å klå litt på han da vel...eller sug han..Da vil han nok garantert få lyst på mer. Typen min er heller ikke noe flink til å ta iniativ nå enda han vet at jeg er kåt.Men så fort jeg gjør det er han helt med...(seneste i går=) Gi han et lite hint først da vel...ta deg en tur i dusjen og ha på deg noe utfordrene..vis pupper. Det virker alltid=)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #11 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har gått opp 30 kg... og samboer elsker hver kg, for en mer kåt gutt skal man lete lenge etter!! MEN det er alltid jeg som må ta det første steget da han ikke vil "presse" meg til noe som helst da jeg gir uttrykk for at jeg hater de ekstra kiloene!! Så gi uttrykk for at du er gira på litt kos:) Kjøpt sexy undertøy? Overrask han! Men som noen her sier.. kanskje det er andre grunner til at han ikke vil ha sex... redd for å "treffe" babyen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå