Duo-yoghurt Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har endelig tatt tak i mitt vektproblem og har på 3 uker gått ned 8 kg!! Men problemet nå er at jeg ikke har fått mensen til vanlig tid. Jeg er nå 9 dager over tiden og har negative graviditetstester. Jeg har aldri tidligere hatt problemer med uregelmessig menstruasjon. Noen andre som har opplevd noe lignende når man har begynt å gå ned i vekt??
2SmåTroll Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 8 kg på 3 uker var jo ganske mye. kommer vel kanskje ann på hvordan du har gjort det. Men det er ikke vanlig og miste mensen hvis man slanker seg fornuftig.
Duo-yoghurt Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 Jeg begynte på reductil, etter samråd med lege! Jeg har en god del og ta av, og det eneste jeg har gjort er å endre kostvanene mine.. tenker mer over hvor mye jeg spiser, når jeg spiser og hva jeg spiser! Jeg har ikke gjort noe mer enn det, og kiloene bare renner av! Er veldig glad for det, men blir litt engstelig når mensen plutselig uteblir. Har et sterkt ønske om å bli gravid, men ville gjerne slanke meg først, pga helsefaren ved overvekt og graviditet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå