tonebf Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 hatt 40 i feber siden søndag men virker i grei form... men i dag har han begynt og si at han har vondt i høyre øre... vet ikke hvor alvorlig jeg skal ta det siden han bare er 2,5år.... men vis han har øreverk, får de noe for det?
Heaven har født::) Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hadde tatt han til legen jeg ja. er det ørebetennelse, kan jo trommehinnen sprekke og det er auuuuu. Får pennicilin:)
tonebf Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 han begynte og klage når legen var stengt.... men kan jo ta han med på legevakta men unner han ikke sitte der i mange timer full av feber
Sjokoladekaka Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 ein måte å sjekke om det er øyreverk; dra litt i øyreflippen, eller trykk på den "tutten"(hehe.. veit ikkje kva den heiter) som er rett framfor øyregangen. er dette vondt, så er det truleg øyreverk:) berre gjer det utan å forklare til ungen kvifor du gjer det:)
Heaven har født::) Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Ring legevakten du, forklar situasjonen. Og hør om dere må sitte lenge eventuelt, og fortell at du ikke tror han orker sitte dr så lenge. er du heldig, så er det ikke så mange der nå heler. og det er vel ofte sånn at de lar unger komme inn føre voksne, så sant det ikke er ekstrem situasjon med voksne. Mine har aldri måttet vente lenge, og har sluppet inn før folk som var der før oss:)
Sjokoladekaka Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 berre ein ting til; er det øyreverk, så er det vanlig å ikkje få antibiotika, det går like fort over uten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå