Gå til innhold

I morgen skal jeg teste - flere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en god følelse i magen. Tror det er noe på gang, så i morgen skal jeg teste. Har IKM i dag, i morgen eller onsdag...Det er 14 dager siden jeg tror jeg hadde EL.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med testing imorgen:)

Blir spennende å høre svaret.

Meg selv sliter med å få EL...Men er så fint å høre at det faktisk er mulig;)

Skrevet

Takk. Gleder meg. Håper jeg får det svaret jeg vil ha...

Skrevet

Så spennende! Har du noen grav.tegn allerede også eller?

Skrevet

Så spennende!:) har hatt en skikkelig god følelse denne mnd jeg og og masse symptomer. Men i dag sank tempen, så da får jeg nok TR i morgen. Men hvis tempen stiger igjen og jeg ikke våkner med TR så skal jeg teste i morgen jeg og;) Masse lykke til!

Skrevet

uu, så spennende!! vurderer og ta en test i morgen jeg også, men mest på morro, har ikm til helgen, så er nok for tidlig uansett... heller har je ikke helt trua på at det har skjedd alt... så får se.... lykke til*

Skrevet

Jeg har noen tegn:

Oppblåst i magen

Litt ømme bryster

En del kvalm

Sugen på sukker

Dette kan jo alt være tegen på mye annet.

Men den mest klare tegnet er at jeg ikke har spottet noe, og det pleier jeg å gjøre...Har som sagt en god følelse denne måneden.

 

Lykke til til deg også dreamer. Håper det har klaffet for oss begge!

Skrevet

Harmoni: Det håper jeg også!:D Krysser fingrene for oss! Hvor lenge har du prøvd? Du har jo veldig lovende symptomer, håper at du får positiv test! Jeg har ømme pupper, sterk luktesans, ren hud (pleier å få masse kviser rett før TR) og intense stikkinger i høyre side ned mot lysken. Men med den lave tempen jeg fikk i dag er det nok ikke mye håp, men håper fordet;P

 

monca*84*ønsker-1pp: Så spennende! Masse lykke til:) Håper du tester positivt selv om det er tidlig. Hva slags test skal du bruke? Har du noen symptomer?

Skrevet

Hei!

Hvilke tester bruker dere? Jeg har testet de to siste dagene litt på gøy og har ikm på fredag. Fikk negativ i går og i dag, men det var jo litt tidlig å teste. Er litt optimist jeg:) Har brukt billigtester (chemtrue) og klarer ikke helt å stole 100% på testen før jeg tar en CB....Tenkte å ta en CB på torsdag eller fredag. Men den kan jeg ikke kjøpe før samme dagen for da kan det være at jeg bruker den...er så utålmodig og nysgjerrig at jeg sprekker snart!!!!

 

Symptomer:

 

-Veldig oppblåst mage, mye luft og treg mage

-fikk litt ømme pupper i dag

-I dag har jeg følt meg unormal trøtt (var trøtt og ville bare sove de første 3 mnd forrige gang jeg var gravid)

-må tisse oftere

 

Men samtidig så har jeg fått to kviser, som jeg KUN får rett før TR

og er veldig bleik i fjeset. Det er jeg også alltid før TR...

Skrevet

Jeg har IKM i morgen (troooor jeg): Litt vanskelig å bedømme, fordi det er første syklus etter jeg tok ut spiralen. Dvs, jeg fikk mensen med en gang da, for en måned siden....og hadde EL etter ca. to uker.

 

Dessverre har jeg vært så utålmodig at jeg har testet 4 ganger allerede! Helt håpløst.....

 

Hmmmm, skal prøve å vente noen dager til, Negativ i går, nemlig

Skrevet

hei dreamer

om jeg tester i morgen tar jeg bare en billig stavtest fra kvinne kompaniet.

Ja har noen symptomer, men har nok på følelsen at det bare er innbilding: Mye trett og sliter med og stå opp,

stikkinger i underlivet, brystvortene stikker/klør, litt humør syk... kunne sikkert holdt på lengre.. hehe...men får se, har ikke helt bestemt meg enda.. kanskje litt tidlig enda, om alt er greit i syklusen har jeg ikm mot slutten av helgen... så da... lykke til du,,,

Skrevet

hei hei!

har ikm i dag, ingen tr kommet, så skal teste i morgen vis ikke tanta kommer i natt....

 

lykke til alle sammen!

Skrevet

Lurer på å teste selv. Syklusen min svinger fra 26 til 28 dager, heller før enn over, 28 dager er på onsdag. Har faktisk aldri gått over 28 dager uten å være gravid. Har hatt utrolig mye murringer. pleier aldri å ha det før TR kommer, bare første dag av TR. Får se om jeg klarer å motstå fristelsen =)

Skrevet

monca*84*ønsker-1pp:

Hvor får man kjøpt de testene? Vet du hvor sensitive de er?

Symptomene dine virker jo utrolig lovende! Tenk om du er så heldig at det har klaffet på første forsøk!:) Krysser fingrene for deg! Her kjennes det ut som tanta er på vei, så får nok ingen fin start på dagen i morgen:P

Skrevet

Jeg skal teste etter nattevakt og noen times soving. Har egentlig ikke ikm før søndag, men har vært utrolig trøtt og hatt ordentlige stikkinger i magen. Har en slik følelse som jeg hadde sist, så da skader det jo ikke å sjekke med en billigstrimmel:)

 

Lykke til alle:D

Skrevet

Hei hei..

Hiver meg på her jeg..hvis jeg ikke får IKM til jeg har kommet hjem fra jobb skal jeg teste i morgen tidlig:) hadde SA i begynnelsen av januar og hadde egentlig tenkt å vente en syklus før vi prøvde igjen men...J

eg tror i grunn jeg bare går rundt å innbiller meg at jeg er gravid...klemmer på puppene og håper at de skal bli ømme, er utrooolig trøtt, kvalm....(men kan hende jeg begynner å bli syk...) men som sagt det er lov å håpe:)

 

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Jeg har testet idag. Test fra bilige-tester. Testen var positiv, men vet ikke om jeg kan stole på resultatet....? ;-)

Skrevet

Hvis det var farge på streken så kan du det. Gratulerer så mye!!!:)

Jeg testet neg, det var jo noe nytt....

Skrevet

Hei, hiver meg på her jeg og...

Har ikm idag til tors...Ikke helt sikker på el denne gang. Skulle ikke teste før fredag men klarte ikke holde meg...og nå er jeg bare forvirret....

 

Fikk en strek på QR som er ca tre ganger så svak som teststreken. Og har lest at QR har en del feil på testene sine...Streken kom etter ca 5min tror jeg...Skulle tatt tiden..Var iallfall mellom 5-10min. Men lest at den skal kastes etter 5min. Gruer meg nå til å ta en cb dig. på torsdag...eller imorgen hvis jeg ikke klarer å vente....

Noen som har erfaringer med QR?

Skrevet

Hei dreamer

Testet ikke i dag jeg, drøyern så lenge jeg klarer og regner med at tr kjem løpet av helgen... testene kjøper jeg ganske enkelt på Ultra.. hehe... 79kr stk, men vet ikke hvor billige de er... ellers har de nett side, som jeg ikke har sett på enda... men står at de er 99.9% sikre, men det gjør det vel på de fleste! så da...

lever i håpet en stund til jeg.. =) ha en fin dag

Skrevet

på ultra? er det en nett butikk eller mener du matvarebutikken?

Skrevet

ultra som i matvarebutikken... =) gå inn på www.kvinnekompaniet.no så kan du lese om det der... det er 3 butikker som selger det trur jeg...

Skrevet

Så gøy, visste ikke at man kunne kjøpe tester der;) Masse lykke til når du skal teste, håper du tester positivt! Ha en fin dag du og:)

Skrevet

Melder meg på her jeg... IKM i dag eller i går eller i morgen ;)

Gru-gleder meg litt.... men tørr liksom ikke helt å håpe, blir så skuffet om det viser seg å være tomt der inne....

 

Lykke til alle sammen og gratulerer til dere med to streker på testen ;)

Skrevet

Har mest sannsynlig ikm en gang ml. i morgen og fredag. Måtte ta en billligstrimmel i dag men den var selvsagt neg. Men det kjennes ut som tr er ret rundt hjørnet så egentlig er jeg helt sikker på at spiren ikke sitter denne mnd heller:(( Men klarer ikke la være å håpe heler... Lykke til alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...