lene80 ¤ruger på 2 egg¤ Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hei! :-) Har nå tatt 6 dags dose med gonal sprøyter, forhåpentligvis siste dag på fredag..d får jo ultralyd vise.. Jeg kjenner at det skjer ting der nede, stikker litt og trykker litt..men er ikke spesielt oppblåst.Blir litt engstelig for at disse sprøytene ikke funker som di skal på meg.har noen andre erfaringer? ble dere oppblåst, eller er det sånn att det ikke merkes ordentlig før de siste dagene på sprøytene? trodde kansje det skulle sprenge på siden det mest sannsynlig modnes en del egg der. Ha en fortryllende kveld alle sammen :-)
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Trenger nødvendigvis ikke kjenne så mye, men det kan johende du trenger en høyere dose, i så fall økes dosen og du må gå noen ekstra dager før uttaket.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Det er veldig forskjellig.. jeg har veldig oppblåst og kjente mye.
lene80 ¤ruger på 2 egg¤ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 Takk for svar Men...har enda 4 dager igjen av sprøytene, kan jo hende det merkes mer fra nå siden de vokser seg enda større disse dagene. kan dere huske om dere merket det fra første stund?...unnskyld maset er bare litt engasjert og litt nervøs..hehe
Kobra Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Jeg gikk på Puregon sprøyter...men er jo mye det samme Merket ikke så mye de første dagene...mer i eggløsningstiden...for da tok alle eggene STOR plass...hadde 5 egg da... Jeg starter med puregon i April igjen!! Gleder meg til å begynne på igjen!! Skulle egentlig hatt sprøytestart nå i disse dager, men siden jeg skal til Thailand så "kræsja" puregon med vaksine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå