Gå til innhold

Savner søsteren min..............


Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne helgen som er over har vært en berg og dalbane.... Da var det et år siden vi reiste i barnedåp og det var et år siden jeg hadde min siste face to face samtale med søsteren min......Det er helt uvirkelig at det er gått et år siden hun døde.......føles som om det var i går.....husker alt vi pratet om så klart. Husker at vi fniste og lo på sykehuset.....at hun tullet og ga komplimenter til sykepleierne, så typisk henne.....alltid hadde hun noe pent å si til folk. Jeg ville ikke reise bort den helgen, men hun ba meg om å gjøre henne den tjenesten....for hun ville at lille rosa og farmor skulle være sammen. Hun syntes det var så trist for dem begge at de bodde så langt unna hverandre. Og hun gledet seg på farmors vegne og ba meg rekke henne rosa når vi kom frem.....jeg gjorde det....og tenkte på henne hele helgen. Jeg fikk så nydelige meldinger, som jeg leste for svigermor, vi smilte og tårene rant over de vakre ordene min søster sendte oss....hun bragte kjærlighet til alle oss rundt......raust og ekte......

 

Jeg savner henne helt vanvittig og kan våkne på natten og hikstgråte......når jeg oppdager at drømmen bare var en drøm og at hun ikke er her fysisk lenger......

 

Da er det godt å ha en klippetro på at det finnes noe mer enn bare dette livet........det gir en kraft og styrke som bærer meg videre. Og jeg kommuniserer med henne stadig......det er godt og gir en ro inni meg.

 

Det fine er at hun også "stikker" innom jentene mine og gir dem fine tanker og opplevelser i søvnen........de våkner og forteller om levende møter på nattestid, med verdens beste tatte:-) For hun kalte seg selv tatte og ikke tante.-)

 

Fine fine søsteren min..............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh.... Så trist å lese, mistet munn og mæle..

 

Sender deg en trøsteklem.

 

 

Skrevet

Takk for klemmer:-)

Det varmer og trøster det:-)

Skrevet

Sender deg en god klem.

Så trist at søsteren din ikke fikk leve mer. Må være godt at hun "viser" seg så tydelig i drømmene og i ditt nærvær.

 

 

Skrevet

Sender deg en stor klem. Det er vondt å savne noen og hun høres ut som en nydelig person. Savner ofte mamma jeg også, men det er heldigvis lenge mellom de tunge stundene nå. I år er jeg bortreist på morsdagen og er faktisk glad for det. Det er den tyngste dagen i året. Har søsteren din barn?

 

klem igjen

Skrevet

sender deg en stor klem. livet er ikke mye rettferdig til tider.

Skrevet

Ja, hun har tre skjønne barn.....de er ikke små lenger heldigvis, men tøft alikevel..... Så jeg føler meg som seksbarns mor til tider:-) Mange som skal passes på og tas vare på......

Skrevet

For et nydelig menneske, er sikkert masse av henne i deg:-)

 

Klem

Skrevet

Takk for det........det var fint sagt.......det er nok mye av henne i meg ja....og det er jeg takknemlig for:-) Hun har lært meg mange kloke ting....

Skrevet

Huff, vil bare sende deg en klem...

 

Klemmer fra

Skrevet

Takk for det:-)

Skrevet

Nå fikk du meg til¨å tute over frokosten min.Stakkars deg, det må være grusomt å miste noen av sine aller, aller nærmeste.

Nå har jeg vondt av deg.

Du er heldig som har så varme minner rundt hennes person:-)

 

Knuseklem kommer din vei!

Skrevet

huff har ikke ord.. utrolig trist og rørende.

Så godt at hun er med dere enda..

sender en klem

Skrevet

huff, det er så trist!

Men vi møtes igjen :) Jeg tror også det. Livet er midlertidig, men evigheten er for alltid :)

Jeg mistet morfar i kreft for 5 mnd siden. Selv om han var gammel, så var det selvfølgelig helt forferdelig å miste han. Han kommer ofte til meg i drømmene, det er så levende.

De dør ikke, de går bare i forveien.

 

Klemmer til deg.

Skrevet

Takk snille dere:-)

Skrevet

Huff så utrolig trist.

 

Hun høtres virkelig ut som et nydelig menneske.

 

Vet jeg ikke kan skrive noe får å ta bort savnet og smerten over å ha mistet henne. Vil bare gi deg en god klem jeg også.

Skrevet

Så trist, fikk tårer i øynene når jeg leste innlegget ditt.

Fint at du fortsatt har mange gode minner om henne og at ungene dine får oppleve ting i drømmene sine :)

Det er veldig vanskelig å miste noen man er så inderlig glad i, jeg mistet onkelen til pappaen min i 2000.

Han var som en bestefar for meg jeg var så utrolig glad i han og jeg gråter som bare det når jeg tenker på hvor mye jeg savner han.

Skrevet

Tenk at det har gått et år allerede... Husker du sa at søsteren din var med i siste episode av Seks som oss. Tenkte siden serien går i reprise nå, så skulle jeg se etter henne. Kan du forklare hva jeg skal se etter. Stemmer det at hun bare er med i den siste scenen på stranden?

Høres forresten som du har hatt en fantastisk søster :)

 

Klem

Skrevet

Vennen...

Jeg skjønner deg så inderlig godt.

Jeg er helt sikker på at søsteren din følger med deg.. Hun vet nok akkurat hva som foregår i søsters liv:)

Får så vondt av deg og kan virkelig føle smerten du føler..

 

Du er så god og snill, sikker på at din kjære søster er utrolig stolt av deg:)

 

Sender deg en god og varm klem

Skrevet

Mmm.......alle som har mistet noen nære vet hvor inderlig vondt det er....

 

Heldigvis jobber tiden for oss mennesker i sorgen, savnet vil alltid være der, men sorgen blir heldigvis mindre etterhvert....

 

Dere er fine:-)

Skrevet

Tenk at du husker det!

 

Vanskelig å se henne for de som ikke kjente henne....men hun står ved bålet....i limegrønne klær....inntil en mann......langt lyst hår.....

 

Det var helt fantastisk å se henne i den scenen.......sterkt sterkt sterkt!

 

Og ja, hun var en fantastisk og spesiell søster.....og jeg verdens heldigste som fikk være hennes lillesøster:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...