Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Eller annen pels også for den del...??
*mamma*til*markus* Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 HATER DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gå inn på youtube.com og se åssen du har fått deg den kaninpelsen eller andre pelser... det er helt for JÆVLIG!!!!!!! Der kan du virkelig se hva som foregår i den virkelig verden, åssen de piner og turturerer og river av pelsen på levende uskyldige dyr BARE for at du skal se "bra" ut.......
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Ro deg ned ett par hakk a mor!! Er ikke dermed sagt at jeg EIER en kaninpels!!!! Jeg spurte hva dere mener om det..!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Må si meg litt enig med anonym over her gitt...hehe Men jeg er ingen fan av pels med tanke på hva dyrene må gjennomgå!
Amanda- Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 for det første så liker jeg det ikke pga av dyrene. for det andre så ser det helt for jæ.=)(/(/%# ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå