2 søte småpiker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hadde ikke tenkt å prøve det, men nå er bekkenløsningen skikkelig ille, og ALT gjør vondt. Mener å ha hørt at det skal gjøres de fire siste ukene, så det toget er vel gjerne gått for meg? Med disse smertene er 2 uker lenge å vente, for ikke å snakke om evt overtid..
golddust Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 ikke for seint er i uke 38 nå, og har vert 3 ganger.. skal fortsett til lillemann bestemmer seg for å komme ut:)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Jeg skal være på fødeloftet, og spurte dem når jeg kunne starte med modningsakupunktur. Da svarte hun, at dersom jeg ikke fikk til terminen, skulle vi starte da =/ Trodde jeg startet ca 2-4 uker før termin sist, og var da på samme sted.. Men jeg tror ikke du er for seint ute
Leirha Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Da jeg var på fødeloftet for journalskrivning fikk jeg litt info om modningsakupunktur. JM der sa at de helst ikke ville at man skulle begynne med dette før det var 14 dager til termin, altså uke 38+. Min JM setter dette fra uke 37 av, skal der imorgen og håååper at jeg kan få satt noen nåler Men er 37+1 da, og vet ikke om hun mente 3uker før termin..altså dagen etter jeg skla til henne, men tviler på at hun er SÅ nøye
72moddelen og tulla Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 ÆÆÆÆ hvor setter de nålene og gjøres det i Telemark?
Gjest Orkideen - Høygravid Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Nålene settes i hode, hender, mage, korsrygg, legg, ankler og lilletå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå