CathrineM Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Noen som har laget sviskemos selv? I sviskepakkene du får kjøpt på butikken er det jo konserveringsmidler... Burde jeg ikke gi det til babyen da?
Mmmmmmamman Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hvilket middel er det? Et av de vanligste er jo askorbinsyre, c-vitamin, og det er helt trygt å gi.
CathrineM Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 Åååå... Det husker jeg ikke... Men skal sjekke, takk for tipset!
grå :) Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 det er jo superenkelt å lage den mosen selv da om du foretrekker det. er bare å koke sviskene med litt vann og så evt mose det
CathrineM Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2008 Ja, det er kjempelett, men sviskene du kjøper i pakker i butikken inneholder konserveringsmidler... Lurte bare på om jeg burde styre unna disse...?
grå :) Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 de må jo nesten tilsettesn oe vil jeg tro for ikke å råtne for fort. ville nok brukt dem jeg i allefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå