Gå til innhold

Dere med unger på 17 mnd +/-, sover de hele natten nå????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er sjefen våken ett par ganger i løpet av natta. Og da ender han som regel oppi senga til mamma og pappa, sovner med en gang igjen da.

Og ja, jeg vet at det er fordi at han da har fått viljen sin. Men spørsmålet er fortsatt; sover din hele natta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutt på 14 måneder sover hele natten, og har gjort det siden han var 4 måneder gammel.

Mellomstejenta derimot våkner fortsatt 1-2 ganger nesten hver natt... Hun er 3,5 år.

Skrevet

når min våkner om natta bare lar jeg han ligge og tulle og det varer ikke så lenge. så bare la barnet ditt ligge der og ikke komme opp i senga dere, for det er litt dumt.

jeg legger min sønn rundt 1730 og han sover til rundt 0730 dagen etter og han er nå 17 mnd.

Skrevet

Oi, det var tidlig leggetid på kvelden. Da er du jammen heldig med en gutt som sover lenge om natta. hadde jeg lagt min like tidlig så tror morgenen hadde kommet tiiiiidlig ja.

Til HI, min lille gutt har vært igjennom flere ulike perioder iforhold til søvn, sov hele natta før, har hatt en lang periode nå med våken 1 - 2 ganger om natta.. får smokken og så sover han videre i senga si. Nå endelig sover han hele natt igjen, men kommer sikker perioder der han våkner igjen også. Tror det er drømmer, mange opplevelser som bearbeides i søvne :)

Skrevet

Gòjenta mi er 15 mnd og har sovet hele natta siden hun var 2,5 mnd.:)Legger seg kl. 19 og sover til 9.

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Ja, mi jente er 16 mnd og har sovet hele natten siden hun var 2 uker gammel!:-)

Jeg legger henne 18.30 og hun sover til 08.30...

Skrevet

Mini er 15 mnd. og sover som regel hele natta. Legger seg 19.00 og våkner mellom 7-8. Sovet hele natta siden sluttet å amme helt . Dvs. fra han va 12 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...