Eucerin Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Noen her som vet om man kan få fullt lån og stipend om man kun melder seg opp til ett par fag? skal gå en skole som ikke er dekket av lånekassen, men som koster 90 000, å derfor kunne jeg da tatt ett fag ved siden for å fått stipend tenkte jeg..
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Du må ta minst 30 studiepoeng i halvåret for å få fult lån og stipend mener jeg på...
Eucerin Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 okay, tenkte det var noe sånt.. det var jo synd da:) men tusen takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå