Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Lille rosa skal til torsdag og endelig skal jeg få ta på henne den søte alvedrakten jeg kjøpte da jeg gikk gravid:-))) Liten rosa og hvit sak i tyll og fløyel, med ordentlige alvevinger på - hun er bare såååååå søt i den:-) Og så er det ekstra fint at hun skal være alv til torsdag, for da er det et år siden tanten hennes gikk inn i lyset, og hun elsket alver og engler:-)) En symbolsk markering av denne dagen:-) Og tenk at eldstejenta mi fyller 20 år den samme dagen:-) Det blir en fin, rar og spesiell dag tenker jeg:-)
Karomamma Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Oi, det blir en spesiell dag!! Synes jeg ser hun søte lille rosa i drakten sin!! Tante følger nok med Her var det karneval på fredag og det hadde visst vært veldig vellykket. Karosnuppas kanindrakt hang ubrukt på knaggen hele dagen... Men hun hadde det moro i strømpebuksa, hun altså! I tilfelle jeg ikke husker å gratulere deg og store rosa med dagen, så gjør jeg det herved på forskudd nå!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 Tusen takk:-) Tenk det da, 20 år siden førstebabyen kom!!!! Ikke til å tro.....men er jo faktisk sånn:-) Like greit at kanindrakta hang på knaggen, så lenge strømpegurine hadde det moro:-))) Det er jo det viktigste det:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Her blir det karneval neste uke... og tar jeg ikke helt feil, blir det en stor og en liten Kaptein Sabeltann. Som er helten over alle helter.... Ja tenk at du har en i 20 årene da..... )) Jeg husker sansynligvis den dagen for alltid. For da jeg forberedte 1 års dag for Knerten så leste jeg innlegge dine. Han blir 2 år nå den 8. Jeg føler med deg på torsdag, alle dager det er 1 år siden blir spesielle. 1 år siden død, fødselsdager, påske, jul. osv. Litt spesielt for dere som har en fødselsdag og feire også..... Håper det står bra til med liten og stor ))
Sprellemamma Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Det blir nok en veldig spesiell dag for dere på torsdag! Fin måte å markere den på, så vakkert. Lille rosa blir nok helt nydelig! Vi skal ha karneval fredag, og Sprelle er klar på at han skal være klovn (har ikke fått Sabeltannsyken ennå). Ønsker deg en fin dag på torsdag, selv om det blir tøft. En dag der både sorgen, og gleden over de gode minnene får plass. Og gleden over de flotte barna du har. Sånne ettårsdager er vanskelige, det vet jeg. Men de gode minnene har du, og tar vare på. Varme tanker fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2008 Takk for det:-) Vi skal nok ha en hyggelig dag både store og små:-) En feiring av livet og kjærligheten:-) Det hadde søster elsket:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå