Gå til innhold

7. uke!!!! Jippi!

tryllepike * lykkespirer*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da er jeg inne i 7. uke! Skikkelig fornøyd med det!! Bestilte ultralyd på volvat på neste mandag, da er jeg akkurat inn i min 8. uke.

Det jeg lurer på er, er det mulighet for å ikke se fosteret da eller er det så stort at det ikke er noe vanskelig for gyn å finne det?

Er så mange her som gyn ikke så fosteret og jeg kommer til å få litt angst om de ikke ser det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Hvis du har regnet riktig, kan de helt sikkert se fosteret og til og med et lite hjerte der inne:) Jeg var på UL på Volvat i dag. Fantastiske de som jobber der!! Hadde kraftige blødninger for halvannen uke siden og mistet 2 små spirer. Er en igjen som har klamret seg fast der inne!! Har blitt fulgt veldig godt opp på Volvat! Håper alt ser fint ut med din lille spire! Lykke til!

Skrevet

ja i følge legen min og i følge meg selv så er det riktig regnet..men kan jo aldri vite! Man kan jo ha sene eggløsninger og rare sykluser så jeg får vel bare se det an. Men er nok så sikker på at jeg er i 8. uke når jeg har time!!

Så flott at du har en igjen!! Lykke til!!

Ja volvat er ett supert sted, har gode erfaringer med dem jeg og!

Skrevet

Mener du 7 fullgåtte uker eller i 7. uke? Jeg er 6+4 og er veldig usikker på om jeg skal bestille time fredag 7+1, eller om det er for tidlig. Er som deg veldig redd for at de ikke skal finne noe..

Skrevet

Jeg er også i min 7.uke i dag!!!! Helt fantastik...

Hvor er du fra og hvor mye koster en ultralyd vist du skal gjøre det privat.

Jeg er selv fra Bergen.

Lykke til!!!!!

Skrevet

Jeg tok ul når jeg var 6+6, og gjett om hjertet slo hihi.....

Jeg tok privat og det kosta 1000 kr;)

Skrevet

Det koster 795,- dit jeg skal. Volvat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...