*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hjemmelagd pizza(italiensk bunn) med tunfisk, løk, ansjos og kapers Nam, nam, nam=) Barna lagde egne med skinke, fetaost og oliven=)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Oi får du barna dine til å spise det, fetaost og oliven??? Pizza med tunfisk, ansjos og kapers kunne jeg nok ha spart meg for ja, men barnas hørtes god ut da hehe. Smelter fetaosten foresten??? Bra dere har kost dere:) Ingenting er bedre enn det:D
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 *host host* Pizzaen deres hørtes mindre god ut, men kunne tenke meg å dele pizzaen med jentene deres! hehe *pelle bort oliven*
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 Den pizzan jeg spiste er supergod(gubben spiser hverken tunfisk ansjos eller kaper) Det er en skikkelig klassisk pizza og finnes på nesten alle pizzerier i Italia=) Nam, nam Fetaosten smelter ikke helt, bare delvis. Begge barna her er gærne i fetaost. Bare yngste som spiser oliven, hun elsker det, har gjort det sen før hun var året=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå