Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på kontroll i dag.. Hun var 83 cm og 13kg! Hun er en stor jente, kansje alt for stor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det litt forskjell på gutter og jenter, så blir litt feil å sammenligne med min godklumpgutt. Men han er nå altså litt over 16 mnd, 84 cm og 13,7 kg. ikke så ulikt jenta di det :) Synes småbarn med gode barnekropper er fint jeg, og om de blir syke så har de litt ekstra å gå på. Er jo ikke tjukke, bare gode :)

Skrevet

Jeg var og målte min på 18mnd-dagen:) Min veide 13,3 kg og var 90 cm høy:)

Skrevet

Gikk litt fort, og skulle ikke være anonym da:)

Prøver igjen, jeg har gutt, og han var 13,3kg og 90 cm høy på 18 mnd-dagen:)

Skrevet

Jenta mi er 19 mnd. Har ikke vært på helsestasjonen i det siste men følger litt med hjemme. Hun er 88 cm lang og 14-15 kg tenker jeg. Hun er den største av jentene i barnehagen. Men hun er glad i mat og har alltid vært det. Men hun er ikke tykk syns jeg. Men så har hun heller aldri vært syk noe mer enn en forkjølelse.

Skrevet

Mi si er 17 mnd- 85 cm og 11,8 kg:) Største i vennegjengen sin:)

Skrevet

Jøss første tråden om størrelse hvor min ikke er diger.

Gutten min veier ca 12,5 kg på hjemmevekten( den blir litt unøyaktig på småttene syns jeg)

Han er 18 mnd

veide 12,3 på 15 mndrsen så nå tas han vel igjen snart av andre gjevngamle (han har jo alltid vært størst)

Ja ama; O er større enn din men han er jo gutt da:) Ellers er hun jo størst og i allefall større en de andre jenteflisene:)

Skrevet

Snulla mi er snart 19 mnd, veier 11,2 kg og er 90 cm høy.

Skrevet

hehe-ja Herk-glemte O;) Er så vant å se vesla springe rundt med E og T og er ett hode høyere!

Skrevet

Jente 18mnd, 12,8 og 86cm....syns hun alltid er 1/2hode høyere enn andre på samme alder:)...men har skjønt at dei vokser i rykk og napp

Skrevet

Nå var vi på kontroll når han var 19mnd,da var han 90cm og 12.3kg.

Skrevet

Jenta mi er 20 mnd, hun er 83 cm og 10,5 kg. Liten og tynn.

Jenta di høres helt passe ut.

Skrevet

jenta mi er 17 mnd. veier 9,2 kilo og er 74,5 cm.

Skrevet

da Sander var 17 mnd så var han 81 lang og 11,5 kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...